mfb Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 er i california naa og de selger billige baerbaredatamaskiner her, det jeg tenkte paa da er aa kjope en pc her, men, i usa er det 110-115 volt ac i stromuttaket og da er det vel det samme for aa lade opp batteriet i pc'en. i norge er det jo 220volt og vil det funke aa lade opp pc'en hjemme i norge? er det ogsaa noen andre ulemper ved aa kjope pc her? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Bærbar skal være mobile,så de burde ha 110-220v for hele verden.Jeg kjøpte sony vaio fra usa,og laderen er på 100-220v,så du burde ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Skal du kjøpe en barbar i statene? Men bare spør i butikken om du kan bruke den hjemme i europa på 230v Lenke til kommentar
mfb Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Skal du kjøpe en barbar i statene? Men bare spør i butikken om du kan bruke den hjemme i europa på 230v 9141158[/snapback] nei jeg skal kjope barbara Lenke til kommentar
Reite Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 min far kjøpte en bærbar da vi var i USA for ca. 3 år siden. Den fungerte fint her hjemme. Du må vel bare sjekke adapteren, der står det vel på de aller fleste:) Lenke til kommentar
lupah Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Kjøpte Macbook i florida + en pakke med travel adapter kit slik at stikkontakten passer overalt i verden. Null problem her i Norge. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 adapteren på min (norskkjøpte) maskin er merket 100-240 Volt så den fungerer i hvertfall på begge sider av dammen... tror det er slik på de fleste bærbare. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 var i pc butikk da jeg oppdaga, i usa paa laptopene har dem jo ikke de tre siste bokstavene i vaart norske alfabet. ae oo og aa. hva gjor jeg, og er det mulig aa faa pc i usa med de tre siste bokstavene i alfabetet. saann norsk tastatur? Lenke til kommentar
Reite Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 det blir nok et større problem. Det er jo mulig å forandre instillingene i windows om du er god på touch, men er veldig usikker på om det går an å skifte enkle taster. I teorien burde det jo gå men vet ikke hvordan bærbare tastaturer er bygget opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 var i pc butikk da jeg oppdaga, i usa paa laptopene har dem jo ikke de tre siste bokstavene i vaart norske alfabet. ae oo og aa. hva gjor jeg, og er det mulig aa faa pc i usa med de tre siste bokstavene i alfabetet. saann norsk tastatur? 9143381[/snapback] Dette er ikke uten videre mulig. Her i Norge må maskiner med engelsk tastatur spesialbestilles med leveringstid på over en måned. Direkte gjennom MPX - Itegra - Fujitsu Siemens. Se for deg hvor vrient det vil være å få tak i en maskin med norsk tastatur der borte.. De vet jo ikke engang om Norge er en del av USA, i søramerika, eller i Asia.. Lenke til kommentar
Almighty_Malachi Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Er jo mulig å kjøpte et norsk keyboard til laptopen i Norge og bytte ut, men hvor enkelt det blir spørs på laptopen du kjøper. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Det går an å velge norsk tastatur i windows,og da blir æøå tilgjengelig.Sitter og skriver på amerikansk tastatur nå og får fram æøå jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jeg sitter pa norsk tastatur, og har engelsk tastatur oppsett Because I'm worth it. Men da ma du altsa installere norsk Windowns. Endret 26. juli 2007 av Ståle Lenke til kommentar
erikoed Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 finnes det ikke klistremerker som kan festes pa tastature? mener a ha sett det et sted... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Men da ma du altsa installere norsk Windowns. 9147935[/snapback] sikker? har engelsk windows og norsk tastaturoppsett... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Aja, har bare provd med fransk XP. Og trodde det var sann med alle jeg. =/ Jaja, da er det enkelere for tradstarter da Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Husk på alle problemene du kan få om du får feil på maskinen da. Er ikke så kult å sende den til usa for service. Samt at du har ingen rett på reklamasjon etter garantien har gått ut. Om du bytter tastatur på den selv mister du sikkert også garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå