Tobbe-Nokia Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg har da bestemt meg for og kjøpe en ny telefon. jeg har tenkt på noe ala SE W880i eller sony K810i Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Ja. -Email klient: Nei. Form: -Format: ikke viktig -Vekt: Ikke viktig. -Sprut/støtsikker: Nei Skjerm: -Fargeskjerm: Ja -Touchscreen: Nei. Pris: jeg har 1000-1700 til rådighet (med netcom young talk) Diverse: -Merke: Helst SE. har gått lei av Nokia -Kamera: Ja. (2mpx holder) -Videokamera: Ja -Symbian: Kanskje -Infrarød port: Nei -Blåtann (Bluetooth): Nei. -Minne: Ikke viktig -Minnekort?: Viktig! -MP3: Ja -Triband: Ja. -UMTS/3G: 3G!! -Wlan: kanskje -GPS: Nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ja -Radio: Nei. -Bruksområder: Musikk, ta bilder, sjekke nettet når jeg ikke har data inærheten Kom med forslag gjerne også med link til mobilen dere anbefaller ( med young talk ) Endret 25. juli 2007 av Tobbe-Nokia Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hva med denne: http://shop.netcom.no/index.php/Portal/sec...d/5775/action/1 En billig og bra mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå