Torjus Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sitter å lager en hjemmeside for et dataparty som noen skal arrangere. Finnes det er ferdiglaget bordkart script som er gratis noen plass? Lenke til kommentar
salah Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nei, ettersom strukturen på setene på omtrent alle LAN er forskjellige. Lenke til kommentar
salah Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dra fram paint du.. 9144373[/snapback] Eller Notepad Lenke til kommentar
dico Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Mener et script der folk kan registrere seg en plass via nettsiden? http://sourceforge.net/projects/osglobelan, dette er vel det nermeste du kommer et gratis script som du selv kan bruke. Ellers finnes det mange partysider for dette formålet rundt om på nettet. Både gratis og betalende. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 hmm.. du kan laste ned osglobelan og bruke seatmappet demmes, men det er ikke spess bra.. jeg har sett etter slike seatmaps jeg også, regner med at man kan generere et bilde av seatmap med GD.. men kan det ikke, kanskje du finner en tut på nettet. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har utviklet et slikt system. Ikke så avansert, men godt nok til at det enkelt kan brukes av flere forskjellige lan med ulik setestruktur og med god brukervennlighet. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 kunne du tenkt deg å gi det bort? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hehe, kanskje. Det vil muligens legges ut på lansiden.net så alle kan bruke det via lansiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå