Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

øvelseskjøre bil/moped, får blackout.

ecko

Anbefalte innlegg

når jeg øvelseskjører med bil eller moped så er det noen ganger at det blacker for meg. korttidsminnet forsvinner helt. dette skjer når jeg skal konsentrere meg maks eller når det blir for stressende.

når det er over så kjennes det ut som jeg våkner fra en drøm. er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hummm hender det skjer meg også, men alderig når jeg konsentrer meg, bare ved kjedelig landeveiskjøring

edit: i mitt tilfelle er jeg ikke trøtt og det er ellers ikke noe galt med kjøringen, god reaksjon. hvis dette ikke er tilfelle for deg bør du absolutt få det undersøkt før du fortsetter å kjøre bil

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

Jeg sitter selv å "drømmer" når jeg kjører.

Men dette kan ha noe med at jeg bruker instinktet når jeg kjører, tenker sjeldent. Er vel derfor jeg tillater meg selv å "drømme" :)

Men siden du øvelseskjører, så krever vel det store deler av din konsentrasjon.

Vet ikke om dette er farlig eller ufarlig for din del, men du bør sjekke opp i det.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Jeg sitter selv å "drømmer" når jeg kjører.

Men dette kan ha noe med at jeg bruker instinktet når jeg kjører, tenker sjeldent. Er vel derfor jeg tillater meg selv å "drømme" :)

Men siden du øvelseskjører, så krever vel det store deler av din konsentrasjon.

Vet ikke om dette er farlig eller ufarlig for din del, men du bør sjekke opp i det.

9148518[/snapback]

hvor finnes det folk rare nok til å sjekke noe slikt?

Lenke til kommentar

Blackout når du kjører bil er helt klart farlig. Både for deg og andre trafikanter. Gå til lege og finn årsak. Kanskje det er noe som kan rettes på, kanskje ikke. Hvis intet kan gjøres, dropp bilkjøring og lev lengre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:ohmy: Når du nevner det, så har jeg merket det også.

Etter å ha kjørt et stykke "våkner" jeg plutselig opp virker det som, og husker ikke noe fra det siste minuttet ca.

Lenke til kommentar
:ohmy:  Når du nevner det, så har jeg merket det også.

Etter å ha kjørt et stykke "våkner" jeg plutselig opp virker det som, og husker ikke noe fra det siste minuttet ca.

9151061[/snapback]

høres helt likt det jeg har. veldig merkelig å på en måte plutselig bli oppmerksom på at man eksisterer. det blir sånn: åy shit! faen æ sett hær å kjør!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja. Eller kjører helt fint, men alt forsvinner liksom, blir helt tomt, så kommer plutselig alt tilbake og jeg lurer på hvordan jeg kjørte de siste 1-2 kilometrene.

Lenke til kommentar
Ja. Eller kjører helt fint, men alt forsvinner liksom, blir helt tomt, så kommer plutselig alt tilbake og jeg lurer på hvordan jeg kjørte de siste 1-2 kilometrene.

9151102[/snapback]

opplevd det samme, bortsatt fra det at det i mitt tilfelle var 3-4 mil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...