olavgb Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hallo folkens! Noen som har LG Prada eller vet helt sikkert om det går an å ha mer en 10 sms i innboksen? For jeg satt å leste testen Amobil.no hadde hatt, så så jeg nederst på DENNE siden, og så på filmen der. Når han går inn i meldings menyen så står det "Innboks [0/10]" Vil det si at det bare er plass til 10 sms, eller har jeg misforstått? Eller er det riktig, men at det er pga lite minne generelt på mobilen, og at det er mulig å utvide sms minne hvis jeg setter inn et minnekort? Jeg skal sansyneligvis ha denne mobilen, skal kjøpe den for 3800-4000 NOK KR, med norske menyer og norsk T9 (uten operatørlås) Det er billig det ikke sant? Håper på raske svar! Mvh Olav Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Når det står 0/10 vil det si at det ligger 10 meldinger i inboxen, men ingen av de er nye(uleste). Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Når det står 0/10 vil det si at det ligger 10 meldinger i inboxen, men ingen av de er nye(uleste). 9140670[/snapback] Ah, ok Det var bra! Måtte bare være helt sikker først skjønner du:P Men 3800-4000kr uten operatørlås er en bra pris det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Bra pris det Balletøff telefon forøvrig. Kan anbefales Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Hehe, det er bra Tror det blir den da gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå