Notatblokk Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Samme oppgave som cruelphotography har en tråd på litt lenger ned her. Kaffetrakteren var slem med meg. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Likte kaffe trakteren best jeg.. sikkert pga jeg dør av tørste her på jobb . neida. liker refleksjonene av lyset på den.. gjør det veldig levende for meg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Oi, det var en positiv overraskelse Vi fikk ikke så god respons på bildene våre fra sjefen vår, hehe.. han lo egentlig bare litt for seg selv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg likte nummer to og tre, men colaflasken syntes jeg ble for.. blasst, om jeg kan bruke det ordet, for det er vel egentlig ikke det jeg mener. Kaffetrakteren likte jeg veldig godt, faktisk Endret 25. juli 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Skjønner godt hva du mener selv om blasst kanskje ikke er ordet, men jeg er helt enig! Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Cola flasken kunne hatt vann dråper på seg og kanskje en mer hvit bakgrunn. Kaffetrakteren var bra! prøv å få med hele nederst på bilde. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er det bare meg eller står ikke cola flasken beint? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tror ikke Cola flaska står helt rett nei, tenkte på det jeg også, men ser så dårlig jeg tenkte jeg ville safe meg å vente til noen andre påpekte det Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Den er skeiv ja. Photoshop'en min ville ikke samarbeide og jeg klarte ikke rette den i LR :!: Hehe. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hehe det er jo ett eget rette-tool i lightroom til venstre nedenfor bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå