ZsaZsa Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har et kjempeproblem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg jobber i en bedrift som hele tiden får varer. Og stort sett er det den samme postmannen som kommer. Men nå i ferien er det en haug med vikarer som er innom. Og særlig en ung pen jente på min egen alder. Hun er så søt, og jeg smeltet med en gang jeg så henne. Hva skal jeg gjøre for å få kontakt med henne? Jeg vet at når ferien er over om en uke så vil jeg antagelig aldri se henne igjen! Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Slutt med gamledama di? Vel, du kan jo bare spørre om hun er interessert i å treffes? eventuelt gjøre litt research og se om hun har noen hobbyer, kanskje går hun i et helsestudio eller lignende der du også kan begynne å gå og "tilfeldigvis" treffe henne? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 romhelten_spiff det hørtes ganske creepy ut, kanskje trådstarter heller burde spørre jenta om hun trives med jobben og slik tilfeldig snakk. Er det slik at hun går fra hus til hus, eller mener du at hun komm innom på et postkontor eller noe slikt? Ikke en god ide å starte å snakke med personer som går med posten, de har det travelt, men det skader jo ikke(skal være sagt at hun kan starte å miste posten din hvis du er en drittsekk). Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) romhelten_spiff det hørtes ganske creepy ut, kanskje trådstarter heller burde spørre jenta om hun trives med jobben og slik tilfeldig snakk. Jo, det var jo første forslaget mitt: Vel, du kan jo bare spørre om hun er interessert i å treffes? Man må jo naturligvis starte med ett eller annet... Jeg snakket ikke om å "stalke" henne da Spør folk på jobben, kanskje noen vet hvem hun er osv... Da kan du ta tråden derifra Endret 25. juli 2007 av romhelten_spiff Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Hun var innom jobben med en pakke i dag også, men jeg var selvfølgelig ikke mann nok til å spørre henne om noen verdens ting! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vær hyggelig, smil og takk for pakkene hun kommer med. Hvis jeg ikke tar feil, så må noen signere for pakkene også. Der kan du steppe inn. Da får hun med seg navnet ditt uten at du behøver å si det. Og du trenger ikke nødvendigvis å spørre om noe. Kom med korte og morsomme kommentarer. Det viktige med jenter, er å få dem til å smile. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er det virkelig så vanskelig å starte en samtale om noe. For eksempel om hun er der på sommerjobb, hvor lenge hun skal være der. Noen folk mangler sosiale antenner, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Lat som du er han pakke-mannen i reklamen for posten! ....eller ikke... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Lat som du er han pakke-mannen i reklamen for posten! ....eller ikke... 9155021[/snapback] Skeptisk Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 *Knis* Men det kunne kanskje funket. Hvis hun så humoren i det! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 "Skal eg skrive under her? Kvifor det? Etter å ha sett litt på tv er eg litt skeptisk til sånt. Du veit, sånn skeptisk skeptisk." Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Ting gikk seg til! Vi skal på date i morgen! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gratulerar! Verkeleg, eg gratulerar deg i lange baner! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Wooow, det var bra, får vi vite åssen du fikk henne med? Lenke til kommentar
Prodishni Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Grattis :!: ))) Endret 22. mars 2011 av Prodishni Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Håper dette blir en sånn tråd som jeg _må_ innom for å sjekke hvordan det går videre med trådstarter. Utrolig hvor nysgjerrig man blir : D Hvordan gikk det på daten? =) Edit: Oh. Jeg så bare på datoen på det siste innlegget før mitt. Endret 11. august 2007 av tommyeggen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Håper dette blir en sånn tråd som jeg _må_ innom for å sjekke hvordan det går videre med trådstarter. Utrolig hvor nysgjerrig man blir : D Lykke til på daten i morgen =) 9259317[/snapback] Han var på date 4/8, hvordan blir det imorgen? Et annet spørsmål er hvordan det gikk med fyren. Endret 11. august 2007 av brutti Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvordan få kontakt? Si hei! Spør hva hun syntes om den nye genseren din/Whaevva Og jobb videre med det! Shceisse mann! Det er ikke noe stress! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå