PanzerLoco Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Lurer på å kjøpe meg en bærbar pc til studieåret 07/08... Den må nesten gå ann å spele en del bra spel på som fear, gothic 3 og andre gobitar som eg har liggande i hylla, med en del grafikk instillingar på Har en del peiling på å bygge pc`er og hva som er best for tiden, men når det kommer til bærbare har eg lite peiling Har sett på IFL90+, pga skjermkortet ser den jo ganske grei ut, men ser at den er uten OS. Har en winXP cd liggende her, og lurer på om det installerast på samme måte på bærbare som på stasjonære? (starte opp i bios og velge cdrom som 1.boot deivce osv...) Har dere der ute i forumets verden nokon formeining om kass PC eg skal velge? Har et budsjett på ca 10-11.000... Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Lurer på å kjøpe meg en bærbar pc til studieåret 07/08... Den må nesten gå ann å spele en del bra spel på som fear, gothic 3 og andre gobitar som eg har liggande i hylla, med en del grafikk instillingar på Har en del peiling på å bygge pc`er og hva som er best for tiden, men når det kommer til bærbare har eg lite peiling Har sett på IFL90+, pga skjermkortet ser den jo ganske grei ut, men ser at den er uten OS. Har en winXP cd liggende her, og lurer på om det installerast på samme måte på bærbare som på stasjonære? (starte opp i bios og velge cdrom som 1.boot deivce osv...) Har dere der ute i forumets verden nokon formeining om kass PC eg skal velge? Har et budsjett på ca 10-11.000... 9140175[/snapback] Her er to bærbare du kunne kjøpt deg: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...25;c:36159;r:pg http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...1224&plid=81224 Selv har jeg tenkt til å kjøpe meg en av disse, men det ser ut til at de ikke er på lager nå... Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Takker for forslagene Var veldig fristande den på xd.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå