Gå til innhold

eg finn ikkje "image" i daemon tools

657

Anbefalte innlegg

Eg opner programet og skal finne "image". Eg leiter etter det gjennom heile CD'en men eg finn ikkje anna enn mapper!

Veit nokon kordan eg skal gjere det, eg har prøvd og google meg litt fram men finner ingenting.

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg leiter etter det gjennom heile CD'en

hva mener du med det? har du en CD som du prøver å lese?

eller har du en mappe som er full av andre mapper og filer, der hovedmappen er "CD-en"?

slik deamon tolls fungerer, så må hele CD-en være i et image fil format (.iso .cue .nrg etc.)

Lenke til kommentar

Det har du nok da ja.

Hvis du har kopiert filene direkte fra en CD, så må du finne en .exe fil blant de filene du kopierte, og bruke den exe filen til å kjøre programmet som ligger på CD-en (forutsatt at det er et program.

hvis det er et spill som krever en CD for å spilles, så må du i stede bruke et program til å lage en image fil av CD-en og mounte den image filen i deamon tools

Lenke til kommentar

Det som er dumpt med Deamentools er at du må ha et image og for å få det så må du ha all plassen DVD/CD'n tar itilegg til spillet eks. Oblivion later vi som tar 4GB av disken din og Installasjons DVD'n er på 4Gb den og, for å lage et image så må det også være på 4Gb eller samme størelse som DVD'n og da ender spillet opp med å ta 8Gb av disken din istedenfor 4gb så det som da er lurt å gjøre er å finne en .exe fil som erstatter den gamle .exe filen og som ikke krever at du har CD/DVD i DVD spilleren ...

Lenke til kommentar

Eg har lastet ner programet og lagt filene i ei ISO "mappe". Men når eg har mounta det, verker det ikkje. Det står bare at eg skal sette inn CD'en.

Endret av 657
Lenke til kommentar

DU ma "brenne" et image av CDrommen inn pa disken. Det er ikke godt nok a flytte over filene til en .iso fil.

Det er ogsa mange kopisperrer som umuliggjor bruk av image, istedenfor den ordentlige CDen. Skaff deg et mini image av den aktuelle CDrommen, sa lenge du har original CDen er det lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...