DanielL Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Andre med Netcom Youngtalk som ikke lenger får MSN til å funke? For meg fungerte det fint de første dagene jeg prøvde,men så var det full stans og jeg fikk kun beskjed om at det ikke er "tilgjengelig for øyeblikket". Blir jo litt sur for det når tilbudet skal være tilgjengelig og gratis ut august. Men igjen,kun jeg som opplever dette eller noen andre og? Endret 25. juli 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvorfor ikke laste ned en egen gratis MSN klient til mobilen? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Fordi jeg da må betale for datatrafikken som jeg ikke må med den medfølgende? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Joda, men datatrafikken i en MSN klient er ekstremt liten Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Fortsatt mer enn ingenting så jeg vil jo utnytte meg av noe som skal være kosnadsfritt Lurte jo også om det har skjedd med flere og om Netcom har sperret dette for alle eller kun meg. Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Andre med Netcom Youngtalk som ikke lenger får MSN til å funke? For meg fungerte det fint de første dagene jeg prøvde,men så var det full stans og jeg fikk kun beskjed om at det ikke er "tilgjengelig for øyeblikket". Blir jo litt sur for det når tilbudet skal være tilgjengelig og gratis ut august. Men igjen,kun jeg som opplever dette eller noen andre og? 9140140[/snapback] får du brukt wap da? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fortsatt mer enn ingenting så jeg vil jo utnytte meg av noe som skal være kosnadsfritt Lurte jo også om det har skjedd med flere og om Netcom har sperret dette for alle eller kun meg. 9140203[/snapback] Har du hørt med NetComs kundeservice? 05050? Tjenesten er ikke sperret på abonnementet ditt, men mest sannsynlig er det noe som er feil med konfigurasjonen enten på abonnementet eller på telefonen din (sannsynligvis det siste). Sjekk med kundeservice så burde det løse seg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har også YoungTalk. MSN fungerte på min K750i , men da jeg kjøpte ny telefon sluttet det å fungere (selv om jeg har lastet ned innstillingene flere ganger, både til WAP, Internett og MMS, pluss slettet og lastet ned selve MSN programmet flere ganger. Utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 fungerer det med w800i? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Wap fungerer helt fint det,kan ikke tro det skal være noe innstillingsproblemer da det har funket fint og jeg ikke har forandret noe i ettertid. Og ja,det skal funke til w800 også. Lenke til kommentar
anonym007 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Wap fungerer helt fint det,kan ikke tro det skal være noe innstillingsproblemer da det har funket fint og jeg ikke har forandret noe i ettertid. Og ja,det skal funke til w800 også. 9143186[/snapback] betyr det at du har en w800i? telefon modellen du har vil bety nor for om det fungerer eller ikke. ligger en oversikt på netcom.no over hvilke telefon modeller du kan bruke den på. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har inntil nylig hatt W800 i så vet at det funker Står også på Netcoms liste. Fungerer forøvrig fortsatt ikke på min W610 Lenke til kommentar
anonym007 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 men er det w800 du ikke får det til å fungere på nå eller er det en annen tlf? evt hva slags? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Les mitt siste innlegg en gang til? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har også problemer med MSN Messenger fra NetCom, det virket de første 8 dagene, men så plutselig får jeg ikke logget på. For noen dager siden kjøpte jeg meg også ny mobil, en K810i. Her fungerer det heller ikke, så virker som det er noe som ikke er stilt riktig inn på min brukerkonto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå