Wattengård Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) I løpet av uka dumper det en søt liten pakke med Q6600, Gigabyte P35-DQ6 og 4Gb OCZ DDR2 Gold GX XTC (4*1Gb) ned i postkassa mi. Hovedkortet har silentpipe løsning på brikkesettet så jeg vil tro den skal funke ganske greit med litt klokking. CPU skal jeg kjøre på vann, har ikke handlet blokk enda, står mellom Cuplex pro og Apogee GT. Er de 300,- i forskjell verdt prisen? (Og med verdt det så mener jeg min. 5 grader temp-forskjell ) Radiator er en 2*120 med 9dB Papst vifter. Lurer på å skaffe litt kraftigere vifter Hva tror dere jeg kan regne med å få på dette oppsettet? PS. Er ute etter et stabilt 24/7 oppsett. Ikke tyning for rekordsetting -C- Endret 25. juli 2007 av ChristianW Lenke til kommentar
krizla Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har valgt den samme prosessoren sjøl og får den til uka. Jeg i motsetning til deg hadde håpet ytelsen skulle holde uten å "trimme" den. Men om et års tid eller noe håper jeg å nå 2.8GHz på den med vanlig luft kjøling. Så at du bør klare 3.0GHz er ikke utenkelig. Får håpe du får den nye mod Go-Stepping som er litt lettere å klokke, samtidig som den er 95W vs 105W. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Du har valgt et godt hovedkort. Jeg følger ikke med på vannkjølingsfronten nå, så akkurat de blokkene vet jeg ikke noe om. Men jeg har fått med meg at Quad-ene er veldig krevende når det gjelder hvilken blokk du bruker. Folk melder om veldig høye temperaturer med blokker som er gode til CPU-er som ikke avgir så mye varme. Så valget av blokk er veldig kritisk for temperaturen du vil få. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det hovedkortet er helt konge. Kjører selv en Q6600 på 3.4ghz og 4 G.skill brikker dønn stabilt. Har ikke hatt tegn til ustabiltet siden jeg monterte det. Cpu og Gpu er vannkjølt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå