Gå til innhold

TEST: Compal IFL-90+

Anbefalte innlegg

er selv på jakt etter en rå bærbar, og denne IFL90+ står høyest på lista. det eneste som hindrer meg er den variable viftestøyen. er det ingen mulighet for å override denne til å gå konstant? og at det ikke er hdmi er tragisk..

har nettopp oppdaget denne Asus-maskinen, så får ta en titt på denne også..

Endret av Electr0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det nokon som veit om Clevo maskiner blir solgt her i Noreg, evt. kvar dei blir solgt?

9185956[/snapback]

Whitebox hadde Clevo :p

tror netshop også har hatt ett par Clevo-modeller. Om du er ute etter ytelse bør du se på for eksempel Rock, ett merke som leverer kraftige desktop-erstattere til ok priser (i forhold til ytelse), og det hevdes at de kan levere med norsk tastatur (de selges riktignok ikke i norge, så du mister rettighetene den fantastiske forbrukerkjøpsloven gir oss).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Til dere som har brukt det integrerte kameraet: hvilket program bruker dere?

9326686[/snapback]

MSN for det meste, og av og til Skype.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Tenkte igrunnen på enkeltstående programmer.

9330219[/snapback]

Watchdog eller noe slikt, men det er ikke så ofte. Bruker ingen enkeltstående programmer til webcameraet, hva slags programmer er det du tenker på?

Lenke til kommentar

Jeg fant bare Smart Watchdog, som ikke var annet enn sensor for å se om noen sitter foran skjermen.

Edit: Har innstallert alle for en stund siden, så om det er noe der har jeg det alt. Men jeg har ikke oppdaget det ennå. :!:

Endret av Atald
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...