toazty Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 har nett fra nextgentel, og bruker deres utstyr , har en stasjonær pc og en bærbar .. jeg har klart å koble meg opp på trådløst i 1 år. men nå plutselig for et par dager siden klarer jeg det ikke... finner nettverket -- connecter --- unable to connect ... har ikke endra på noe konfig i nettverket, og har heller ikke endra på noe på den bærbare.. probleme oppstod da en kompis av meg skulle koble seg på med sin bærbare.. han kobla seg opp, klarte å være der i 2 min, så blei han kasta ut, og nå klarer verken jeg eller han å kobble oss opp.. jeg må bruke TP kabel for å få nett på de bærbare.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har du prøvd å endre krypterings måte evnt. sette nettverket åpent en stund for å skjekke at det funker da? Hvis ikke noe av det funker hadde det kansje hjulpet å resette routeren (ikke av og så på men "standar innstillinger") Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 har et * start ruter på nytt ... trykke på den kanskje? , ka skjer egentlig da? masse tullball som jeg må forrandre på eller går alt automatisk og jeg kan fortsette mitt liv på nett som før`? Lenke til kommentar
zatux Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Prøv å ta størmmen på routren, sett inn igjen, og se. Hvis ikke, hold reset-knappen bak på routeren inne i 30 sek. Hvis ikke, prøv å koble opp med en annen bærbar for å utelukke at det ikke er PCen. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 har allerede prøvd med 2 bærbare , Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har begge samme operativsystem? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 den ene bærbare har xp home, den andre har xp pro , Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er du heeeeeeeelt sikker pa at du har rett passord? Prov a endre passordet. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 nå har jeg prøvd litt i dag.. restarta ruteren... åpna for alle brukere, slik at jeg ikke trenger passord. og internett funker som det skal på den stasjonære pc'en, men klarer rett å slett ikke å koble meg opp på trådløs, nå har jeg ingen anelse om hva jeg skal gjøre.. finner nett--->connecter----> unable to connect . Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 snakka nett med nextgentel.. og de virka helt på bærtur.. de mente det var noe gale med pc'en , at jeg måtte sende den inn på rep. at det var noe med nettverkskortet mitt.. , sjuke folk.. må jo vær en instillings feil på ruteren.. men finner F*** ikke ut hva som er feil.. Lenke til kommentar
bouncer123 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 snakka nett med nextgentel.. og de virka helt på bærtur.. de mente det var noe gale med pc'en , at jeg måtte sende den inn på rep. at det var noe med nettverkskortet mitt.. , sjuke folk.. må jo vær en instillings feil på ruteren.. men finner F*** ikke ut hva som er feil.. 9182978[/snapback] Jeg vil anbefale å sjekke at alt er åpent. Hva slags router er det? Du har sjekke med forskjellige bærbarer sa du ? Har du restarta routern SKIKKELIG ? Ikke bare strøm ut, strøm inn? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Routeren leier du til ngt. Be de sende deg en ny +en lappe i posten. Si at dette får dem ordne opp i, det trådløse nettverket fungerer ikke på denne routeren. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 jaja.. gikk inn på ruter instillinger.. og restarta ruteren.. , + eg har kobla ut alle kontaktene og satt dem inn igjen.., prøvd med 2 bærbare ja.. finner nettverket, men klarer bare ikke å koble opp, Lenke til kommentar
zatux Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det er ett lite høl bak på routeren. Trøkk i en liten spiss penn der, hold i gode 30 sek. og slipp. Viss ikke det gjorde biffen: Ta ut strømmen, hold inne den lille knappen mens du plugger i strømmen. Hold gode 30 sek, og slipp den lille knappen. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Det er ett lite høl bak på routeren. Trøkk i en liten spiss penn der, hold i gode 30 sek. og slipp. Viss ikke det gjorde biffen: Ta ut strømmen, hold inne den lille knappen mens du plugger i strømmen. Hold gode 30 sek, og slipp den lille knappen. 9205358[/snapback] se her ja.. internett på bærbar å greier.. takk ska du ha... funka det.. visste kje om at det va ein sånn reset dings der ... takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå