Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hei! På HK jeg har (ASUS M2N-MX mATX) er det 1 ide kanal. Og jeg har både IDE harddisk og brenner. Kan jeg koble begge 2 på samme kabel? Blir det brenner som slave og hd som master da eller? Takk! Endret 25. juli 2007 av Slettet-0ncAanc1 Lenke til kommentar
saivert Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dette kommer ann på om du har satt harddisken som master. Sjekk jumper på begge enhetene (en liten plastbit du kan flytte som sitter på enden av enheten ved tilkoblingen). Dette fungerer helt fint, men det blir litt dårligere ytelse ved brenning om du overfører filer fra harddisken som er på samme kabel grunnet at de deler samme IDE kanal. Men har du en grei maskin skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det fungerte fint, satte brenner som slave og HD som master. Takk for svar! Så ytelsen går ned? Har en helt ny pc (2,1 GHz AMD x2 64, 80 GB HD, 1 GB RAM) Eller den er bygget for en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå