Gå til innhold

Castle of NY, bildekritikk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske stilig motiv, men snodig tone i bildet. Vet ikke om jeg helt likte det. Synes du kunne croppet litt i venstre kant, slik at bildet ikke blir så sentrert og symetrisk. Fotografier skal helst ikke være symetriske, og hvis de er det, så bør de være 100% symetriske. Vet at noen her er suckere for symetri, men det er i alle fall teoretisk feil.

Jeg liker ikke når dere linker til Deviant Art. Det blir så mange forstyrrende elementer, og er ikke rett måte å fremstille et bilde for kritikk. Man henger ikke bilder på en rotete vegg i et galleri heller.

Lenke til kommentar

Jeg synes også motivet var fint, men jeg likte egentlig ikke det grønnskjæret du har lagt til. PM Normal nevner at bildet blir for sentrert, og at du kan kutte litt på venstre side. Du har kanskje litt mer å gå på der, men ellers synes jeg i grunn det fungerer bra slik det er nå også. Helt midtstilt er det jo ikke. Men PM Normal nevner også Deviant Art, noe jeg ikke kan se det er link til her, så du har kanskje forandret bildet siden PM var innom her?

Lenke til kommentar

WOW. Dette bildet syntes jeg var virkelig tøft. Med en liten crop på venstre side som nevnt så blir dette skikkelig stilig.

 

Jeg kan personlig ikke si noe negativt om fargevalget ditt. Selv syntes jeg den litt kalde følelsen jeg får av å se på dette bildet fungerer utmerket.

Motivet er også av høy kvalitet, trærne nederst og bygningen med både lys og skygge side ser veldig bra ut.

 

Flott arbeid og fortsett slik.

Lenke til kommentar

Syns dette bildet er skikkelig kult. Jeg syns ikke det trenger noen crop på venstre side, syns det som er nå gir en følelse av at det faktisk er en festning man ser. OM noe skulle vært trikset på her kunne jeg tenkt meg å klone bort det siste bygget på høyre side for å gi en følelse av at festningen slutter der.. Men jeg presiserer at dette bare er "lek med tanker". (Så man ikke blir angrepet for å ville endre noe. Jeg likte det som sagt som det er.)

Lenke til kommentar
Motivet var helt fantastisk! Men det er nesten så jeg må myse når jeg ser på bildet, har du redigert det til å få sånne "lyse og blasse" farger, eller er det kamera, lys mm? :)

9167502[/snapback]

 

Det er redigert i etterkant ja. La til en grønntone..

9167974[/snapback]

 

har du lyst å legge ut en versjon uten grønntone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...