mrav4 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har ikke hatt lyd en god stund.. Og det skyldes at jeg ikke har lyd drivere.. Hvor finner jeg driverne for lyden? =P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 som regel vil du finne drivere på hjemme siden til produsenten av kortet btw. emneteksten er imot reglene.. 3 ord vet du Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Hvor finner jeg produsenten på lydkortet? Har liksom bygget pcen selv:p.. Ja jeg vet. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har du separat lydkort eller er det lydchip på hovedkortet ? Dersom det er på HK er det en vesentlig fordel å opplys om hvilket HK du har Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Vet ikke jeg, hvor sitter separat lydkort da? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
persistent Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dersom du har bygget pc´en selv bør du vel vite om du har et separat lydkort eller ikke... Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Broren min bygget;p Lenke til kommentar
persistent Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sjekk med han da, har du forresten høytalere koblet til ? Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Vel, er 2 år siden han bygget.. Men ja, jeg har høytalere koblet til? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Da ser du på baksida av maskina. Er høytalerne koblet til en utgang (vanligvis grønn) på hovedkortet (altså like ved f.eks. usb-portene og nettverkporten) eller er de koblet til på et ekstra kort (pci-kort) som sitter like nedenfor skjermkortet ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 last ned PCWizard og finn ut hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Den sitter i en sånn bitteliten boks.. Som står på et stoooort kort ;O Lenke til kommentar
persistent Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jepp, da har du innebygget lydkort. Gjør som Ståle sa og last ned PCWizrd, evt. Everest, og finn ut hvilket hovedkort du har. Et annet alternativ kan være å plukke av sidedekslet og se selv om det står noe på hovedkortet. Bruker vanligvis å stå både produsentnavn og type med store bokstaver. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Dekselet er alltid av.. Tror det er asus? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 last ned PCWizard og finn ut hvilket hovedkort du har. 9143551[/snapback] QFT Lenke til kommentar
persistent Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ok, men det hjelper ikke stort om du ikke klarer å se typebetegnelsen. Om du ikke finner ut av dte bør du laste ned et av programmene slik at du kan finne det ut på den måten... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 da trådtarter ikke har fulgt oppfordringen til moderator tidligere i tråden stenger jeg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg