Dr.Ittsekk Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg sitter og følger med på Tour de France via nettet og har fått et lite problem. Jeg streamer nederlandsk tv med grei lyd og bilde live, men jeg er ikke så god i nederlandsk. Jeg har funnet ut at eurosport streamer kommentarer live. Det jeg ønsker er å åpne to WPM, nedrelandsk tv som jeg ser på men muter og eurosport som jeg hører lyden til. Problemet er at i det jeg åpner vindu nr to stenger det første seg. Har prøvd å åpne en av dem i VLC uten hell. Nederlandsk TV: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/s...h.asp?stream=27 Eurosport:mms://livestream.eurosport.com/nogeo/44461.wsx Endret 25. juli 2007 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 hva med og åpne det i browser? 2 stk browsere Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 hva med og åpne det i browser? 2 stk browsere 9139800[/snapback] Det får jeg ikke til. I det jeg trykker på lenken åpner WMP seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå