Gå til innhold

Min Steam account er hacket!

Anbefalte innlegg

Hei, her i går kveld skulle jeg joine en server i CS. Så kom det opp at noen andre hadde vært inne på min steam account, og at jeg måtte skrive inn passordet på nytt.. så skrev jeg det, så kommer det opp "Feil passord, eller brukernavn-greie"

Så jeg logget ut, og prøvde da, men det gikk selvfølgelig ikke! :(

Jeg har bedt minst 50 ganger steam om å sende meg sånn Verification-kode, men ingen svar! :( :(

Hva skal jeg gjøre? Jeg er veeeldig frustrert og lei meg, hadde masse spill på den brukeren..

Takk på forhånd!

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Nå burde strengt talt denne posten blitt postet i spill-delen av forumet.

Jeg tror det beste vil være å vente på svar fra steam du ;)

Lenke til kommentar

Kom dette på mail så har du et problem, du har nettopp gitt fra deg kontoen etter å ha blitt utsatt for pishing. Pishing er at du får opp en identisk nettside der du legger fra deg id info slik at eieren av den falske siden kan ta over dine kontoe etc som du har vært så venlig å gi dem informasjon om.

Som Valve osv sier, du vil ALDRI få spørsmål om passord. Passordet er ditt og skal aldri gis eller lånes bort.

Prøv å få kontakt med steam, og test passwordrecovery. Antar det ikke vil gå siden de som lurte deg har skiftet all kontoinformasjon.

Lenke til kommentar

Da jeg hadde problemer med at jeg ikke fikk logget inn, måtte jeg sendte med bilde av CD-key på coveret til noen av de akutele spillene og bilde av kviteringen til spillet..

Dette var den eneste måten de kunne tro at accounten faktisk var min.. Det tok 8 dager fra jeg startet å sende mail til jeg fikk mitt nye passord..

Veldig hyggelige folk og var villige til å hjelpe.

Lenke til kommentar
kvitteringen? og den tror du ikke jeg har kasta?

går det ikke ann med bare CD-keyen?

9141192[/snapback]

Nei, det går ikke bare med CD-key.. Da kan jo hvem som helst bare finne en cd-key og si at dem eier den..

Hvis du ikke kan bevise at cd-keyen er din, så kan ikke dem gjøre noe.

Lenke til kommentar

Du kunne jo prøve å ta bilder av de spilla de har som cd med coveret som viser cd-key + ta bilde av cd(e) med både oversiden og undersiden av cdene sånn at de ser at det ikke er brent cd. Viss det ikke er altfor lenge siden du kjøpte et steamspill i en butikk, kunne du hørt med butikken om de fortsatt har det i registeret, og få dem til å skrive ut en ny kvittering. Viss det ikke hjelper, er jeg redd du må kjøpe spilla på nytt.

Lenke til kommentar

Husker du hvor du kjøpte spillet, så har nesten garantert butikken dette på fil. Det krever selvfølgleig at du har kjøpt den på en måte som går ann å spores tilbake på. kjøte du over nett er det jo veldig enkelt siden de kan finne deg på navn eller adresse, men kanskje også kjøpt på kredittkort kan finnes fram igjen i systemet om det ikke er personvern-ting som stopper opp for det...

og dinner du fram kjøpet, så er skulel det være enkelt å få en ny kvittering du kan vise til steam-operatørene.

-Stigma

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

så det er ikke mulig å få tak i accounten med bare cd-keyen? kjøpte mitt spill rundt 2005 og ble hacka rundt sommeren 2006.

men gadd ikke gjøre noe da siden jeg var veldig lei av spillet og greier.

går det ikke ann å få tilbake accounten har cden og cd-keyen men ikke kvitteringa.

kan jo hende det har gått for lang tid, men skader jo ikke å prøve

Lenke til kommentar

Jeg klarte å få min account tilbake i fjor sommer.

Send E-mail til Steam (med den E-posten du registrete accounten din med.)

Skriv forklaring på det som har skjedd.

Også skriver du rigistrerings e-posten din, det gamle passordet ditt, brukerkontoen din også skriver du CD-keyene til spillene du har registrer på Steam.

Mer hjelp og Steams support e-post finner du på Steams hjemme side.

Lenke til kommentar

Om dere hadde lest på linken til <Iversen>, hadde dere ikke trengt å stille flere spørsmål.

Verification of ownership of your Steam account. To prove yourself the rightful owner of your Steam account, you must provide one of the following:

* If you registered software purchased at a retail location, please attach a digital photo or scan of a CD Key registered to your account. Please write your Steam account username on the quick reference card or CD Key sticker below the code in permanent ink.

* Below is a typical example of a picture of a CD-key submitted with an incident report. Please write your account name or your support incident number on the reference card or sticker of your CD-key. If you do not know your account name, you must submit your incident, write your incident number on the CD Key, and then update your case with the scan.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Går det ann å bare skrive f.eks "Hi my steam account is hacked, the username is Dadadada and the password was Nananana and cd-key to CS 1.6 is 1111-2222-1111-2222 and for Source 2222-3333-41111-31111.

??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du må ta bilde av CD keyen.. Om du har registrert filen på ditt navn så kan du også ta bilde av pass og sende det med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...