meastp Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hver gang jeg åpner en mp3list, fordobler winamp filene så jeg får dobbelt av hver. f.eks jeg har 200 mp3's første gang, neste gang 400 osv... Dette er veldig irriterende, kan noen hjelpe meg? Winamp v 2.81 Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Er du sikker på at du ikke trykker på ad dir eller load list, mens du har de andre sangene oppe i playlisten?? For winamp tar ikke hensyn til de andre filene, og legger bare de sangen du har valgt i playlisten uansett om dedem finns fra før. Så løsningen isåfall må være at du åpner winampen og har en helt tom playlist så adder du sanger.... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Ja, det er jeg sikker på... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 meastp. jeg hjelper hvertfall ikke før du fjerner den siggen din, og erstatter den med noe MINDRE! du trenger ikke 10 linjers sig... Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ble ikke akkurat fristet til å hjelpe deg med den signaturen, men uansett. Først burde du skrive hvilke versjon av Winamp det gjelder, gamle 2.x eller nye 3? Gjelder det 2.x så start Winamp, trykk Ctrl+P og gå inn på Outout og sjekk hva som står der. Står det f.elks Diskwriter eller noe lignende så kan det forklare hvorfor det hele tiden blir flere filer. Lenke til kommentar
fanti Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 dummeste jeg har hørt.. har han på diskwriter får han vel ikke hørt på musikken vel ?? det får ikke jeg hvertfall, fordi dekodinga går mange ganger raskere når man skriver til disk enn når man bare spiller av. han skrev jo og at det var verson 1.81 :-? Gå inn i preferences og se etter "when double klick on a playlist" eller noe lignende, er på jobb så får ikke sjekket nøyaktig hva det heter. Uansett så forandrer du det som skal skje når du legger til en mp3, eller playlist fra å enque(legge til) til å spille av.... håper jeg ikke tar alt for mye feil her.. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Fake & Hedeon: vel, jeg har endret den, selv om jeg mener å ha sett flere som har en 15 - 20 linjer (og som ikke har fått klager). Uansett, jeg tar klagen til følge... Hedeon: ser du nederst på den første posten så ser du det..... (2.81) (så at fanti nevnte det) Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 kan se for meg at du loader playlisten 2 ganger på en eller annen måte.. prøv å slette alle playlister du har eller legge de i en annen mappe enn mp3ene, og lag nye lister.. hvis du har playlistene i samme mappe som mp3ene, that is.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Sjekk om du har "enque as default action" huka i preferences- file types, hvis du har det, bare fyller du på playlisten på ny hver gang du dobbelklikker, slik at du får mange av den samme. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå