Gå til innhold

Winamp fordobler filene mange ganger...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at du ikke trykker på ad dir eller load list, mens du har de andre sangene oppe i playlisten?? For winamp tar ikke hensyn til de andre filene, og legger bare de sangen du har valgt i playlisten uansett om dedem finns fra før. Så løsningen isåfall må være at du åpner winampen og har en helt tom playlist så adder du sanger....

Lenke til kommentar

Ble ikke akkurat fristet til å hjelpe deg med den signaturen, men uansett. Først burde du skrive hvilke versjon av Winamp det gjelder, gamle 2.x eller nye 3?

Gjelder det 2.x så start Winamp, trykk Ctrl+P og gå inn på Outout og sjekk hva som står der. Står det f.elks Diskwriter eller noe lignende så kan det forklare hvorfor det hele tiden blir flere filer.

Lenke til kommentar

dummeste jeg har hørt.. har han på diskwriter får han vel ikke hørt på musikken vel ?? det får ikke jeg hvertfall, fordi dekodinga går mange ganger raskere når man skriver til disk enn når man bare spiller av.

han skrev jo og at det var verson 1.81 :-?

Gå inn i preferences og se etter "when double klick on a playlist" eller noe lignende, er på jobb så får ikke sjekket nøyaktig hva det heter.

Uansett så forandrer du det som skal skje når du legger til en mp3, eller playlist fra å enque(legge til) til å spille av.... håper jeg ikke tar alt for mye feil her.. :roll:

Lenke til kommentar

Fake & Hedeon: vel, jeg har endret den, selv om jeg mener å ha sett flere som har en 15 - 20 linjer (og som ikke har fått klager). Uansett, jeg tar klagen til følge...

Hedeon: ser du nederst på den første posten så ser du det..... (2.81)

(så at fanti nevnte det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...