c2dnisse Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 ser mange filmer blir "remux`et" dvs oppskalert fra et minde format opp til 1080i/p er det noen som har erfaringer med dette? evt hvilke programer som funker best? jeg jobber i Premiere og After Effects. vet at boris har laget en pluig kalt instand hd som gjør slik oppskalering... luere bare på om det er andre programer som bør vurderes? tips? Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Instant HD er det Red Gaint software som lager, samme firma som lager Magic bullet. Men har ingen erfaring med oppskalering ut over at jeg driver å tester hvordan Avid Xpress sitt innbygde system for å konvertere klipp fungerer. Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 ser mange filmer blir "remux`et" dvs oppskalert fra et minde format opp til 1080i/p er det noen som har erfaringer med dette? evt hvilke programer som funker best? jeg jobber i Premiere og After Effects. vet at boris har laget en pluig kalt instand hd som gjør slik oppskalering... luere bare på om det er andre programer som bør vurderes? tips? 9139443[/snapback] Sony Vegas 7 kan rendre i forskjellige HD-formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå