Faktum1 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei kjære godtfolk Hva menes med at noe har "lyttet på seg" (bare lurer). Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Litt vanskelig å si hva det er ment å være når man ikke har originalsetningen ,men er 99% sikker på at dette dreier seg om en skrivefeil... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror det betyr noen har glemt bokstaven "f" i "flyttet". Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Trodde først det var skrivefeil jeg og folkens, men det er det ikke. Vet dere hva det betyr eller folkens? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Kan vi se det skrevet i en sammenheng? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg har søkt med Google, Sesam, Yahoo med mer, og ser ingen åpenbare svar, ser derfor gjerne at du setter dette i en sammenheng. Forslag langt ute: om en person bruker stetoskop og lytter på seg selv, er det teknisk korrekt, men neppe dagligdags. Da er spørsmålet om du mente NOE eller NOEN lyttet på seg. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Går bra folkens, fant nettop svaret . Var vist det samme som å bevege på seg. Tusen takk for hjelpen da ialfall. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Går bra folkens, fant nettop svaret . Var vist det samme som å bevege på seg. Tusen takk for hjelpen da ialfall. 9162025[/snapback] altså skulle det egentlig være flytte på seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå