Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bruktbil til familien, hvilken?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå dritt lei av min Lancer stv 96 modell. Den støyer på veien, har for liten plass for oss som sitter i bilen, ser ikke det minste bra ut, og er en treg bil å kjøre.

Så nå vil jeg ha meg en bedre bil som familien kan få mer plass i. Vi er to voksne og to barn, på 5 og 7 år.

Min kunnskap når det kommer til bil er svært liten, så derfor håper jeg på noen gode råd fra dere her inne.

Jeg har ca 120 000 å bruke på bil, og vil da ha så mye bil som mulig for pengene. Automatgir, diesel, klima osv er ikke noe krav, men er selvfølgelig å foretrekke.

Av merker er jeg ganske nøytral, men det viktigste er å få en bil som ikke gir meg de store utgiftene i vedlikehold, men å ha en bil som holder bra.

Så er der noen biler dere kan anbefale meg, eller vil jeg ikke få noe bra bil for denne summen jeg har avsatt til bilkjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://tinde.no/au/car?y=11&ProfileType=1|...ar%20DESC,Price

Går mye i passat og audi på stasjonsvogn, diesel og automatfronten.

Men.. det fins da andre alternativer.

Mitsu Galant fra 2000 og oppover. Gode fine biler.

Citroen XM med 2.1 dieselen. Den er ganske kurant. Driftsikker, gjerrig og romslig. Gå for en senere modell.

Ford mondeo med diesel. Kanskje ikke så mye automat på disse, men de er greie biler.

Honda Accord. Dieselbilene dems er jo kurant da.. men kanskje litt dyre enda.

Audi quattro ;) *skryte skryte* A6 og 2.0 TDi. Det er saker ja ;)

Nei, forslagslista er lang som dagen. Har du noe spesielt du går etter eller er det samme f, bare det bedre enn lanceren?

Endret av Komprakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...