Eddie81 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Slik en ting for DS som Gamecube hadde for Gameboy advance slik at du kan koble dem sammen. Styr Zelda på nye eventyr i twilight princess med å ha phantom hourglass på DS og koble dem begge sammen via Wifi Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er vel bekreftet at eit nytt Zelda spill er under utvikling for Wii? 9145526[/snapback] Dessverre har både Aunoma og Miyamoto avkreftet dette. De sier at det selvfølgelig jobbes med eksperimenter som kan lede til et nytt Zelda, men hittil har de ikke funnet noe og vet derfor ikke engang om det kommer til å komme noe nytt Zelda på Wii i det hele tatt. Når de først finner på noe som de har lyst til å bygge et nytt Zelda ut av, så kommer det mest sannsynlig til å være mer i stil med kontrollen på Phantom Hourglass(En genial kontrollmetode, om jeg må si det selv), og som alle Zeldaspill så kommer det til å ta rundt 3 år å lage. Så vi er i alle fall 3 år eller mer unna et nytt Zelda til Wii. En oppfølger til Phantom Hourglass er derimot noe som kan komme litt fortere, selvom det ikke er begynt noen produksjon. Og Phantom Hourglass virker som om det kanskje er det beste Zelda på.... noensinne. Eneste jeg ikke er sikker på er story'en, siden jeg ikke kan et ord japansk. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er ganske overrasket over hvor lett, Nintendo har for å gjøre en fjær til ti høns... Både vote channel og Mii er ikke mer enn noe drit pakket inn i cellofan, er jo absolutt ikke noe revolusjonerende rundt det i det hele tatt! Wii fitness, greit nok, kult opplegg, men kjøpte ikke Wii for å trene, da blir jeg heller (støtte)medlem på SATS eller noe. Jeg håper for guds skyld at overraskelsen er spillrelatert! Virker som dem prøver å dra en Steve Jobs, men frykter at de kommer til å drite på draget... Håper de får i gang noe mer spillrelatert rundt onlinedelen av konsollen, men som en annen her sa, jeg er stygt redd for at jeg blir like skuffet som en femåring som får myke pakker på julaften... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er faktisk ikkje ein eineste kanal eg bruker på Wii bortsett fra VC. Så for min del kan de spare meg for meir piss på den fronten. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Håper som mange andre her at det ikke kommer en ny ubrukelig channel. Kommer det er demochannel så er jeg fornøyd. Ellers så vil jeg ha en rød Wii. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvor ble det egentlig av de fargede Wii'ene som vi så først? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er Hyrule Online. MMORPG i Zelda-universet som tar opp kampen med WoW. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er Hyrule Online. MMORPG i Zelda-universet som tar opp kampen med WoW. 9149091[/snapback] Hadde nok solgt meg da for å si det sånn. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er ganske overrasket over hvor lett, Nintendo har for å gjøre en fjær til ti høns... Både vote channel og Mii er ikke mer enn noe drit pakket inn i cellofan, [..] 9146901[/snapback] Poenget med både Everybody Votes og de andre kanalene er å få "vanlige" folk til å begynne å bruke kontrollen. På denne måten lærer de seg bruksområdene til kontrollen. Da er det ikke lenge før de starter opp sitt første spill. Da er ikke veien lang før man blir en potensiell gamer. Hvor ble det egentlig av de fargede Wii'ene som vi så først? 9148373[/snapback] Grunnet at etterspørselen er så stor som den er, kan ikke Nintendo starte produksjonen på andre farger. Nintendo produserer snart 1.5 millioner konsoller hver måned. Og siden salget er så godt som det er, blir det liten vits å skape større etterspørsel. En ny farger kommer nok ikke før neste år. Det er Hyrule Online. MMORPG i Zelda-universet som tar opp kampen med WoW. 9149091[/snapback] Veldig tvilsomt. Nintendo EAD, som lager Zelda, holder på med det neste Zelda-spillet på Wii. Dette ble startet på allerede i fjor. Trolig får vi se dette tidligst til E3 neste år (om E3 ikke er død). Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er det bekreftet ett nytt Zelda spill til Wii? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Det er ikke offisielt annonsert, men jeg mener å huske at (muligens) Myiamoto sa så i et intervju for en tid tilbake. edit: Jepp, her er en link http://www.gamernode.com/News/3289-E3-07-T...ture/index.html Endret 26. juli 2007 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå