Gå til innhold

Stor overraskelse fra Nintendo i september!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som ingen (av dere hvertfall) har store forventninger kommer det vel noe kjempe stort. Nintendo MMORPG eller noe slikt :p Hadde egentlig vært litt kult, reise rundt i en stor Nintendo verden Online, ri med Epona inn i Pokemon verdenen eller hoppe i stykker Metroid fiender med Mario. Neida skal ikke tulle :)

Håper det er en god overraskelse :)

Lenke til kommentar

Med tanke på at Nintendo's siste "overaskelse" brakte oss "everybody vote channel", tør jeg ikke sette meg noe forventninger til dette. For alt jeg vet kommer de med en bæreveske med Nintendo logoen på.

Får vente å se hva det blir :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Med tanke på at Nintendo's siste "overaskelse" brakte oss "everybody vote channel", tør jeg ikke sette meg noe forventninger til dette. For alt jeg vet kommer de med en bæreveske med Nintendo logoen på.

Får vente å se hva det blir :)

9141076[/snapback]

Jepp, er bare å vente :)

Begynner å like den fitness greia til Nintendo jeg, stå keeper i fotball spill med den? :D

Lenke til kommentar
Mii`ene kan gå til hellvette for min del, eg vil ha noe spillrelatert.

9139933[/snapback]

Haha der har du fullstendig rett, dem Mii'ene er noe jeg bryr ikke noe særlig om så lenge jeg har Wii'en

Jeg vil ha hardcore avsløringer av datoer eller seff nytt Zelda :love:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Nytt Zelda er utelukket, sist gang det var en uttalelse om neste Zelda-spill til Wii-platformen, var det ikke engang sikkert at det skulle bli et nytt Zelda-spill til Wii'en. Og hvis det skulle bli det, var det ikke i nær framtid.

Grunnen er "simpel" som den er, Zelda har vært for "uorginalt" til hva Japan krever, noe som gjorde at Zelda ikke har solgt så godt Nintendo ville ha det til der borte.

Dette gjelder ikke Zelda på DS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...