Drunk_Panda Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg driver å fikser en dell pc her, og 80 oppdateringer er klare for installasjon men det står at ingen av de ble installert, det er XP lisens på den, og genuine greine er installert. Skjønner seriøst ikke hvorfor samtlige oppdateringer ikke vil installeres, første gang jeg møter på det problemet her Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 ingen som har vært borti det? har søkt rundt på nettet etter feilkoder og lignende men uten resultater... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Prøv igjen om du ikke har gjort det, kan væree update servern er litt koko i øyeblikket. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 har vel prøvd rundt 20 ganger, prøvde også å installere IE7 manuelt og så prøve igjen, men hjalp lite... En siste ting jeg skal prøve er å installere hele dritten på nytt med XP Cd'en som fulgte med dell pc'en... Lenke til kommentar
BakkiZ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 har vel prøvd rundt 20 ganger, prøvde også å installere IE7 manuelt og så prøve igjen, men hjalp lite... En siste ting jeg skal prøve er å installere hele dritten på nytt med XP CD-en som fulgte med dell PC-en... 9142356[/snapback] Kanskje du har samme problemet som meg og micke090? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825910&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå