whatisthename Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 problemet er enkelt då eg fyrst instalerte spelet og byrja spele det klikka det etter rundt to min grunen til dette var at eg ikkje hadde rett direkt x versjon så eg lasta ned direkt x9. sjermkortet mit hadde ikkje drivar som støtta direkt x9 så eg måtte oppdatere denne problemet er berre at no ser eg ikkje hovedmenyen på spelet og det heng seg fortsatt opp. kva kan eg gjere??? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Nå KAN det være en fordel å si hva slags maskin/os du har da eller hva? Lenke til kommentar
whatisthename Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Eg har windows 2000 ein 1,8ghz prosessor og eit ag315p-64 grafikk kort har og 256ram Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kan ikke snakke for 2000 folka, men jeg har win xp, og det funker flott der (med directx 8.1 som blir installert med xp). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå