DarkMan Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Tenker på å sette sammen en "boks" som jeg skal ha i stua for å se på DVD o.l. Dette bør være så lydløst som mulig. Har fått med at det finnes ITX-hovedkort, men tenkte jeg kunne bruke et mobo jeg har liggende, Asus A7V. Men da kommer mitt spm.: hvilket skjermkort skal jeg velge for dette bruket, det må selvfølgelig ha tv-ut og en rimelig god kvalitet. Lydkort og strømforsyning må også samsvare. Har ikke tenkt å bruke alt for mye på dette. ANY SUGGESTION ANYONE.....................................mottas med takk Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Et ATi kort er å foretrekke ettersom de har best billedkvalitet. Av de tror jeg 8500le kan vere et bra valg. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Xbox med chip Hvor mye koster chip og hvor får man gjort det? Lenke til kommentar
Trycez Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Xbox med chip Hvor mye koster chip og hvor får man gjort det? Selges på feks hammer.no digistore.no xbox får du fra 1700 chipp fra 600-900 spørst hvilken du skal ha.. tror både hammer.no og digistore lodder chippene for deg om du vil det, men det vil koste ekstra. Lenke til kommentar
DarkMan Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 x-box er igrunn helt utelukket............. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg vil også anbefale en modifisert xbox. Det er mange rundt om i landet som kan modifisere den for deg ved å flashe biosen (de fleste tar 600,-). Da sitter du igjen med en dvd-spiller, MP3-spiller, DivX/SVCD-spiller, og ikke minst en gøyal spillmaskin Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Vel, jeg har nettopp satt opp en liten sak i stua. Valgte sort Chieftech Mirco kabinett, MSI MS-6378 hovedkort, XP1700+ med Glacialtech 2310 vifte, 512MB SD-RAM, en sort Samsung DVD-ROM og 120GB WD. Måtte ha et skjermkort med greit TV-utgang. Fant frem et Sapphire PCI kort som er basert på Radeon 7000 m/64MB RAM. En helt greit mediaboks, ikke noe superytelse. Den gjør seg godt til DivX, SVCD, DVD, MP3 og ellers det man måtte finne av media-format. Billig ble det også... Lenke til kommentar
DarkMan Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 kan du gi ca hvor mye du ga for det? Lenke til kommentar
dORff Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har en xbox i stua, det er ganske bra. Ellers ville jeg kjøpt noe liknende som ludomp3 sier, bare med et Lian Li kabinett. www.microplex.no Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Velkommen dORff, endeligen.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har en xbox i stua, det er ganske bra.Ellers ville jeg kjøpt noe liknende som ludomp3 sier, bare med et Lian Li kabinett. www.microplex.no Fått klokka bra den p4'en der..fått noe bedre 3dmarks nå eller ? Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ja jeg hørte at du fikk dårlig 3dmarks poeng.. Hva var det for noe?? Er du ikke helt fornøyd eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå