[c]hassum Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har en 3com Office Connect Wireless router. Har ikke brukt denne på en stund og hadde et ganske så spessielt oppsett på ip adressene på bade lan og wan. Husker også st jeg disablet dhcp. Poblemet er at jeg ikke husker ip'ene jeg satt opp og får ikke kontakt med routeren :oops: . Har noen noe forslag til hvordan jeg kommer inn på denne igjen? Er det noen måte å kjøre reset? Dette haster fordi all musikken til vorspielet skal hentes igjennom denne. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvis routeren har mulighet for det; konfigurer den via seriellkabel. Lenke til kommentar
[c]hassum Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Den har desverre ikke noen seriel kobling. Har sjekket 3com sine hjemmeside også, og faq'en + teknisk hjelp er nede . Tror jeg må nøye meg med å kopiere manuelt i dag. Får kikke mere på dette i morra. Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hm, det finnes vel en reset bryter eller noe sånt på rutern? ellers kan du prøve 192.168.2.1 og se om den funker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå