LordShaft Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er det bekreftet at det bare kommer til ps3 da? Eller er det håp for alle xbox folk der ute som ikke har penger til å skaffe seg en ps3? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er jo fortsatt beta enda sikkert, kommer jo ikke før i 2008 Hideo Kojima tror jeg knuser samtlige av oss på å spille Snake. Han hadde veldig bra kontroll, virka som han nesten styrte med mus til tider i fps mode. 9140406[/snapback] Pirk, men ikke Hideo som kontrollerer snake i videoen, står i starten Synes det så heftig nok ut, men som nevnt over virker ikke fiendene veldig observante, i de gamle spillene kan det ha vært fordi man ikke har like god kontroll over fiender langt unna snake, men med perspektivet i denne videoen har man ganske mye bedre oversikt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 De uobservante og dumme fiendene med tre-meters synet ser ut til å være tilbake, desverre. Heldigvis virker det som om Snake har blitt litt mer atletisk og kreativ med årene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg er litt treig med å se denne videoen, men her er mine første inntrykk. - Dette med å ligge på bakken 2 meter fra fienden, og han ikke ser deg, er værre enn Splinter Cell sin "gjemme seg i skyggen og ingen kan se meg, uansett* - Fiendene virker igjen, altfor dumme. Resten var flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg