kafan Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Mere noobish kan man vel ikke spørre, men siden jeg aldri har så mye som bestilt cpu-kjøler så lurer jeg på om dette er noe man må montere selv eller man får gjort av dem man kjøper ferdig montert pc fra ? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvis du har bestilt en ferdig montert PC levert rett på døren, vil det være en CPU-kjøler montert på den med mindre annet er spesifisert. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Takk for kjapt svar. Antar du snakker om såkalt stock-kjøler. Om jeg ønsker å bruke en anne (bedre) kjøler, hvordan blir det da ? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det var stock-kjøler jeg tenkte på ja, men du kan sikkert få de til å sette på en annen kjøler dersom det er ønskelig. Skal ikke være noe problem det. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Noen kjølere er så digre at de kan ødelegge ting under transport og må derfor monteres av kjøperen når den kommer fram sammen med PCen. I så tilfelle er dette spesifisert. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Takk til dere begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå