Gå til innhold

Activision har nå har gått forbi EA..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måtte EA brenne... De kjøpte opp Bullfrog og stanset utviklingen av Dungeon Keeper 3!

9140064[/snapback]

 

For ikke å snakke om at de tok knekken på Origin.....EA må for all del brenne stille inn i helvete for min del.

 

Har ikke kjøpt et fullpris EA spill på år og dag.

9140087[/snapback]

 

 

Og det siste resultatet av det fikk vi servert i dag på XBLA: Wing Commander Arena :yucky::sick:

 

RIP Origin - You created worlds :cry:

 

 

PS. Det siste spillet jeg kjøpte fra EA tror jeg faktisk var NFS Porsche 2000... og det begynner jo og bli en bitteliten stund siden *host*

Lenke til kommentar

Det var jo en gladmelding! Activision er ti ganger bedre enn EA! Jeg har tre EA spill, et av dem har jeg betalt for(ikke full pris engang(Battlefield 2(360))). Gudfaren har jeg vunnet, NFS Carbon har jeg fått.

 

EA kan bare brenne for min del! Klarer meg fint uten dem.

Lenke til kommentar

EA har noen gode spill, men fy faen så ofte de skuffer. Lastet ned trial versjonen av Wing commander, og gledet meg som en unge, men hva fikk jeg servert.... et makkverk. Et utrolig dårlig spill som ikke minnet om wing commander. Jeg elsker Wing Commander 3 på Playstation hvor du skulle drepe løve mennesker (Kilrathi eller noe slik) og du var luke skywalker selv (mark hamilton eller hva han skuespilleren heter nå igjen). Men Wing commander arena var elendig :(

Lenke til kommentar

ea lager gode spill det er ikke tvil i det. men need for speed underground serien er ikke no særlig. nå mener jeg ikke need for speed undreground 1 og 2. men det var etter de at dette begynnte og gå i bølgedaler. isteden for og forbedre grafikken på most wanted ga de faen, og carbon er ikke s¨mye bedre. dette siden de spyr de ut på markedet bare for og få de ut fortest mulig.

Lenke til kommentar
Måtte EA brenne... De kjøpte opp Bullfrog og stanset utviklingen av Dungeon Keeper 3!

9140064[/snapback]

 

For ikke å snakke om at de tok knekken på Origin.....EA må for all del brenne stille inn i helvete for min del.

 

Har ikke kjøpt et fullpris EA spill på år og dag.

9140087[/snapback]

For å ikke snakke om Westwood. Konstant skuffet over spill i C&C sjangeren for tiden, som EA kan for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
ea lager gode spill det er ikke tvil i det.

9152166[/snapback]

EA ødelegger spillbransjen mener jeg. Kommer ikke på noen gode, interessante spill fra EA utenom siste command and conquer.

9154828[/snapback]

 

Synes det er i overkant mye whining om EA her nå. Det virker som det er "inn" og hate ting som Ea og microsoft. Av latterlige grunner. Er ikke sikkert at det og det spillet du var misfornøyd med hadde blitt bedre om ikke ea styrte utviklinga.

 

"Kommer ikke på noen gode, interessante spill fra EA utenom siste command and conquer."

 

Sims2, Battlefield2, Carbon, Fifa07, Spore er under utvikling, crysis ser lovende ut, harry potter spilla slår sikkert bra ann for ungene. skjønner ikke poenget ditt.

Lenke til kommentar

Synes egentlig EA har skjerpet seg. Siste c&c var bra, crysis ser lovende ut, army of two ser bra ut. Burnout 5 kommer nok til å bli en slager.

 

EA pøser penger inn i spillene sine, problemet er at de lever litt for mye på trygge spill og allerede eksisterende serier. Spesielt på sportssiden.

Lenke til kommentar

Er egentlig enig i det Tidus sier om at EA har skjerpet seg, men for min del er det blitt litt prinsippsak.

 

Vet det kan være litt banalt, men det la min verden i grus når de så og si rev Origin i stykker og pushet et uferdig Ultima IX ut dørene. Det spillet kunne tatt spillverden med storm hvis det faktisk ble gjort ferdig.

 

Det historien gjentok seg også noen ganger med blant annet Westwood og Bullfrog.

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
EA pøser penger inn i spillene sine, problemet er at de lever litt for mye på trygge spill og allerede eksisterende serier. Spesielt på sportssiden.

9154997[/snapback]

det er sant men nå kommer jo SKATE det er jo nytt fra dem på sportsiden :)

CRYSIS er nytt og ser utrolig spennende ut og army of two også!

for å ikke nevne ROCK BAND som helt sikkert blir konge :D

 

jeg gleder meg mest til SKATE :dribble:

Lenke til kommentar

Er det noen som virkelig ikke syns Battle for middle earth er verdt å nevne?:p

Selvfølgelig har Ea games servert mye drit, men syns mange firmaer gjør det.. det er de store tittlene som teller uansett.. ubisoft,activision atari og fler har gitt ut mye dritt=)

 

Har stor tro på Ea games i fremtiden...

 

Akrabra out!=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...