CaveDog Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har litt problemer med å koble min HTC Touch til Holux 236. Problemet er som følger : Touchen finner Holuxen, men når jeg skal legge denne til blir jeg bedt om dette. "Angi et passord for å opprette en sikker tilkobling til HOLUX GPSlim236". Problemet er bare det at denne ikke har noe passord, og å la feltet være blankt er ikke noe alternativ. Dersom jeg prøver å skrive noe i dette feltet blir jeg kun avvist. Har testet Holuxen opp mot laptopen min. Laptopen min finner den med en gang og blir aldri spurt om noe passord. Holuxen fungerer som den skal og den fungerer som den skal i gpsviewer. Er det noe som vet hva jeg gjør feil her? Sikkert noe jeg gjør klønete, men nå er jeg tom for ideer. Lenke til kommentar
Nimitz Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har Touch med Holux Slim240, og den har passord 0000. Din 236 har sikkert det samme. Står i bruksanvisningen. :-) Måtte så legge til COM-port i oppsettet på BT for å få til å bruke TomTom som jeg har. Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Jaaaaa.... Det var faktisk alt som skulle til. Du kan jo gjette hvor bruksanvisningen min ligger... Ble nødt til å legge til COM-port jeg også. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå