Whackedorange Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Fighting fans have been waiting years for online play to be added to the Virtua Fighter series. Now they finally know exactly when that waits ends, as Sega today confirmed for GameSpot that the Xbox 360 edition of Virtua Fighter 5 will ship Tuesday, October 30. Originally released earlier this year on the PlayStation 3, Virtua Fighter 5 featured 17 fighters--two of them new to the series--as well as the ability to customize characters with new items purchased with in-game prize money. The big change for the Xbox 360 version of the game will be online play. Other additions include leaderboards and the ability to download matches from the top contenders so as to study their fighting styles. Players will also be able to purchase downloadable Virtua Fighter 5 content through the Xbox Live Marketplace. As far as changes that affect the offline experience, the Xbox 360 edition will have vibration support for the Xbox 360 controller. It will also be based on the latest arcade hardware revision, and players will be able to go through a quest mode featuring more rivals than before. There will also be new training options in the dojo mode. http://www.gamespot.com/news/6175582.html?...estnews;title;1 Begynt å glede meg allerede men litt obs, datoen kan være litt annerledes for EU Endret 25. juli 2007 av Whackedorange Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Da blei det altså online del da som enkelte her inne påsto ikkje kom til 360 utgaven Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Da blei det altså online del da som enkelte her inne påsto ikkje kom til 360 utgaven 9139243[/snapback] Så blir det spennende å se hvor godt de implementerer online-delen. Fighting-spill er vel en av de aller mest krevende sjangrene å flytte online, siden man som spiller trenger presis timing på millisekund-skalaen; bittelitt lag blir veldig merbart. (DOA4 var iallfall ingen højdare online....) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Da blei det altså online del da som enkelte her inne påsto ikkje kom til 360 utgaven 9139243[/snapback] Først påstar Sega at dette spillet ikke kunne gå online fordi det krevde for mye og var null vits, også nå så legger dem til online delen. Hah for noen folk =/ Virtua Fighter syns jeg ikke er så bra egentlig jeg, DOA serien syns jeg faktisk er bedre, for og ikke snakke om Tekken. Virtua er så stivt spill, og det skjer altfor lite, men mange liker litt mer kontroll og "realistisk" slossing Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 De får nok legge opp online delen slik at du kun kan spille med folk som er 50 km. unna deg selv. For dette spillet krever timing til de grader og den minste form for lag kan ødelegge hele "opplevelsen". Skal bli spennende å se hvordan det ender opp. Kjøpte spillet for 300,- av en kamerat på Ps3 for noen uker tilbake, men etter 5 minutter så gikk jeg dritt lei. Har blitt flasket opp på Tekken og DoA så dette falt ikke helt i smak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vurderte om eg skulle kjøpe dette billig til PS3, men eg er redd det ikkje er heilt min stil. Hatet denne sjangeren så utrolig my etter å ha spillt Tekken 1-3 alt for mye. Heilt til eg satt meg ned med DOA4 med ein kamerat her for lenge sia, da klaffa alt igjen og eg blei sittende for meg sjøl å spille det i 2 dagers. Hendene min blødde. Kjøpte også Tekken 5 fra PS3 Store her om dagen, men blei skuffet. Faen har skjedd med å dra inn så altfor mange merkelig vesen her da? Var det virkelig så mye i de gamle spilla? Uansett Tekken er eit serie som har stagnert siden det første kom ut i 95, for eg kunne like godt a spillt 1`ern følte eg. Dette ølger vel med som ein bonus når eg tenker meg om? Men uansett, eg er nok typen som foretrekker litt meir tilgjengelig spill som Tekken og DOA. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Haha 1'ern er jo priceless(Tekken 1).....Hvor folkene har 8-12 forskjellige moves:P Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hvorfor kan dem ikke bare ha disse møkka spilla på ps3 istedenfor. og la 360 kun få de "voksne" spilla? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Virtual Fighter 5 er blant verdens vanskeligste slåssespill å mestre, jeg brukte noen uker på å få en "ok" feeling i spillet. Tekken 5 er helt annerledes selvsagt, mer logisk slåssing og mye raskere og ikke minst LANGT mer stiligere I Tekken er jeg på sånt nivå at jeg ikke tenker over hvilke kombinasjoner jeg trykker, jeg bare reagerer instinktivt. Kan hele storyen i hodet og kjenner til familien til hver og enkelt av figurene hehe. Tekken is my life ! Gleder meg til det kommer online, da får jeg bryne meg mot japser som mest sannsynlig kommer til å gi meg utfordring. Endret 26. juli 2007 av Avean Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hvorfor kan dem ikke bare ha disse møkka spilla på ps3 istedenfor.og la 360 kun få de "voksne" spilla? 9145881[/snapback] Hvordan definerer du egentlig "voksent"? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hvorfor kan dem ikke bare ha disse møkka spilla på ps3 istedenfor.og la 360 kun få de "voksne" spilla? 9145881[/snapback] nå får du skjerpe deg, man sier aldri nei takk til at utviklerne utvikler et spill til dems platform. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Kjøpte også Tekken 5 fra PS3 Store her om dagen, men blei skuffet. Faen har skjedd med å dra inn så altfor mange merkelig vesen her da? Var det virkelig så mye i de gamle spilla? Jeg har ikke spilt Tekken siden 2'ern og 3'ern på nittitallet, men såvidt jeg husker var det da en haug gimmick-karakterer der da også: kenguruer, pandaer, roboter, dinosaurer og jeg vet ikke hva. Takke meg til Virtua Fighter. Endret 26. juli 2007 av thomanil Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hvorfor kan dem ikke bare ha disse møkka spilla på ps3 istedenfor.og la 360 kun få de "voksne" spilla? 9145881[/snapback] Hvordan definerer du egentlig "voksent"? 9146098[/snapback] hmm, forza2 er voksent. mens nfs/burnout er for barn. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) hvorfor kan dem ikke bare ha disse møkka spilla på ps3 istedenfor.og la 360 kun få de "voksne" spilla? 9145881[/snapback] Hvordan definerer du egentlig "voksent"? 9146098[/snapback] hmm, forza2 er voksent. mens nfs/burnout er for barn. 9146205[/snapback] Dette var eksempler, ikke en definisjon. Hva konkret gjør Virtua Fighter (og dermed alle andre spill i den sjangeren antar jeg) til et spill for barn? Fortell. Endret 26. juli 2007 av thomanil Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 I Tekken er jeg på sånt nivå at jeg ikke tenker over hvilke kombinasjoner jeg trykker, jeg bare reagerer instinktivt. Button Mashing :!: Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Virtual Fighter 5 er blant verdens vanskeligste slåssespill å mestre, jeg brukte noen uker på å få en "ok" feeling i spillet. Tekken 5 er helt annerledes selvsagt, mer logisk slåssing og mye raskere og ikke minst LANGT mer stiligere I Tekken er jeg på sånt nivå at jeg ikke tenker over hvilke kombinasjoner jeg trykker, jeg bare reagerer instinktivt. Kan hele storyen i hodet og kjenner til familien til hver og enkelt av figurene hehe. Tekken is my life ! Gleder meg til det kommer online, da får jeg bryne meg mot japser som mest sannsynlig kommer til å gi meg utfordring. 9145949[/snapback] Avean av og til blir selv du for mye...... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Eg vil heller si at Tekken er for barn og VF spillene er meir for de voksne, ihvertfall slik eg har fått intrykk av VF. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hele opplegget med japanske spill skulle vært borte fra europa/usa. Japanere har en helt annen spillforståelse enn det vi har. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nei det syns eg ikkje. Eg er lite villig til å se på at markedet stagnerer meir enn det har gjort, og spill fra ulike kulturer skader ingen. Er ikkje verre enn at du unnlater å kjøpe spillene du misliker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå