Akvarius Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Heisann, noen som kjenner til om det er mulig å splitte ei linje frå lyse? Lyse box->Roter-> splitter(på port 1og2 i router) ------veggkontakt>splitter->2 pc'er. Så vidt meg bekjent bør dette ikkje være problem(cat6 cabler).. Virker alltid på jobb Nei; kan ikkje legge opp ny kontakt, dette er ein innleid leilighet. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er det ikke enklere og kjøpe en 5-porters switch? Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Er det ikke enklere og kjøpe en 5-porters switch? 9138392[/snapback] Selvfølgelig Tar ein av dei 20 eg har i skapet på siden av meg.. -->går og henter meir kaffi, er tydlegvis ikkje våken enda.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du må bruke en router i stedet for en switch, vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Du må bruke en router i stedet for en switch, vil jeg tippe. 9195648[/snapback] Det må man, for Lyse leverer normalt bare 1 IP. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du må bruke en router i stedet for en switch, vil jeg tippe. 9195648[/snapback] Vedkommende har en router i følge postingen. Lenke til kommentar
reiras Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Heisann, noen som kjenner til om det er mulig å splitte ei linje frå lyse? Lyse box->Roter-> splitter(på port 1og2 i router) ------veggkontakt>splitter->2 pc'er. Så vidt meg bekjent bør dette ikkje være problem(cat6 cabler).. Virker alltid på jobb Nei; kan ikkje legge opp ny kontakt, dette er ein innleid leilighet. 9138356[/snapback] Har sett utstyr som kombinerer to linjer i en kabel (trenger fire par) for deretter å splitte de igjen. Klarer ikke å finne ut hvor det var. Tror det er dèt du egentlig er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå