WzUp Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg var på komplett i dag for å kjøpe 512MB PC2700 CL2 minne, men de hadde bare CL2.5 og han i butikken sa at det burde gå bra å kjøre brikka på CL2. Det gjorde det imidlertid ikke. Da klikka alle programmer/spill i windows. Stilte den på CL2.5 i BIOS og da funka alt bra. Er det noen spesiell forskjell på hastigheten på CL2.5 og CL2? Kan ikke si at jeg merker spes forskjell men ramen funka kanskje ikke helt bra på CL2 uansett. Bør jeg gå og klage og få en CL2 brikke? Vet ikke om det har noe å si men jeg har ett Asus A7V8X og har en Apacer 256MB PC2700 som har funket bra på CL2 (vet ikke hva den egentlig er). Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Bytt den inn og få deg en Pc3200 brikke.Da har du minne du kan bruke neste gang du oppgraderer. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 det er ingen merkbar forskjell på cl2 ogcl2,5. kun i tester vil du se forskjell. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 det er ingen merkbar forskjell på cl2 ogcl2,5. kun i tester vil du se forskjell. Err! har du gjort leksa di? Hvis du stiller minnet inn på cl2 istede for 2,5 vil du fort merke at maskina føles mye mer aggressiv, den sitter liksom på lur og venter istede for å krype ut av senga når du ber den gjøre noe Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 sier du det. da må du jaggu være sensitiv. jeg har prøvd begge deler frem og tilbake og jeg merker ikke forskjell. men forskjellen er kanskje større på ddr3200 enn på ddr2100 som jeg har. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Ok. Da tror jeg at jeg prøver å få bytta dem til uka. De hadde ikke cl2 brikker inne så da må jeg vel vente på at de får inn det . Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kanskje du må skru opp spenningen for å får minnet til å kjøre stabilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå