Gå til innhold

Hvordan få fram tapt data på en diskett?

Anbefalte innlegg

Ok, nå er det skikkelig krise for søstra mi som akkurat er ferdig med sitt særemne... hun er ikke akkurat en kløpper med data, så når hun var ferdig og skulle ta en sikkerhetskopi av det over på en diskett, så tok hun på KLIPP UT i stedet for kopier.

Og problemet var at når hun skulle åpne akkurat det dokumentet på disketten, så stod det at "systemet ikke kan lese fra enheten"

Og det funker ikke å prøve å lime det inn et annet sted, pga. at det er oversrevet av noe annet.

Så det jeg lurer på; er det noen som vet hvordan en kan finne dette fram igjen i minnet? for dette ligger sikkert fortsatt inne i minnet pga. at vi ikke har restartet ennå.

Er det eventuelt en annen måte å kunne få fram de tapte dataene på disketten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som vet noe?

Dette er veldig viktig å få tilbake, da det er noe hun har brukt flere dager på (jaja, jeg vet at hun skulle ha ordnet med bedre sikkerhetskopier... har prøvd å forklart det til henne selv!)

Jeg har nå prøvd å kjørt GetDataBack på disketten, men den klarer ikke å lese noe, men når jeg åpner disketten i windows (har også prøvd på en annen pc) så klarer maskinen å åpne disketten og finne fram til dokumentet, men den klarer ikke å åpne fila.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...