ZubZerO Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Ok, nå er det skikkelig krise for søstra mi som akkurat er ferdig med sitt særemne... hun er ikke akkurat en kløpper med data, så når hun var ferdig og skulle ta en sikkerhetskopi av det over på en diskett, så tok hun på KLIPP UT i stedet for kopier. Og problemet var at når hun skulle åpne akkurat det dokumentet på disketten, så stod det at "systemet ikke kan lese fra enheten" Og det funker ikke å prøve å lime det inn et annet sted, pga. at det er oversrevet av noe annet. Så det jeg lurer på; er det noen som vet hvordan en kan finne dette fram igjen i minnet? for dette ligger sikkert fortsatt inne i minnet pga. at vi ikke har restartet ennå. Er det eventuelt en annen måte å kunne få fram de tapte dataene på disketten? Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Ingen som vet noe? Dette er veldig viktig å få tilbake, da det er noe hun har brukt flere dager på (jaja, jeg vet at hun skulle ha ordnet med bedre sikkerhetskopier... har prøvd å forklart det til henne selv!) Jeg har nå prøvd å kjørt GetDataBack på disketten, men den klarer ikke å lese noe, men når jeg åpner disketten i windows (har også prøvd på en annen pc) så klarer maskinen å åpne disketten og finne fram til dokumentet, men den klarer ikke å åpne fila. Lenke til kommentar
Kvatte Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 søk etter filen på hele c: Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Mest sannsynlig finnes den som en .tmp fil hvis du ikke har restarta. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Har både søkt igjennom hele c: og har søkt etter den som .tmp, fil, men jeg har ikke funnet noe. Lenke til kommentar
Kvatte Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 eh,- nå var jeg (faen så kjapp)(må bare se den down under ) Hviket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kjør scandisk på den grundig (et valg) så tar du å åpner den og kopierer filer til desktop. deretter åpner du de i office xp som retter feil på filene og du får igjen 99,99% av filen som oftest Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kjør GetDataBack på harddisken. Selv om filen er slettet er den ikke borte. Kun adressen til filen er fjernet. Blir ikke borte før den fysisk overskrives av en annen fil. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Ok, takk for hjelpen folkens... jeg har klarte til slutt å få tak i 23 av dokumentet, så da får jeg være fornøyd! Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg kjørte GetDataBack, og åpna dokumentet i office xp.... ble en del sånne firkanter, men jeg klarte å få tilbake mesteparten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå