Julian666 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sto helt forran til Flying Whales kom, så glapp jeg og datt bakover i pitten, Fy faen det ble så varmt at jeg var på kanten av å besvime, Så måtte ut av pitten og kjøpe øl, drikke det opp fort og inn i pitten igjen. Så jeg gikk glipp av den syke delen på Flying Whales når de tar helt av på scenen Men konserten var det beste jeg har vært med på. Under Art of Dying forsvant jeg i en transe. Får håpe Sea Shepherd EP'en kommer ut før jul. De skal hvertfall komme tilbake i Norge i 2011 Skal lett se de. Når jeg så de i Bergen betalte jeg 900 spenn. Tog fra Drammen til Bergen tur-retur + billetten. Døgna på gata etter konserten, og tog tilbake halv 7 eller noe på morran dagen etter. Skal si jeg var ganske utslitt ^^ Sov i 19 timer når jeg kom hjem http://jarlehm.com/blog/?p=701 Der er det bilder fra konserten Om det var USF du var på. Jeg er på en av bildene Fy faen du må være den mest hardcore fanen jeg har sett ass :O Vurderte å se de oppvarme for metallica, men det ble litt for dumt synes jeg fordi jeg betalte 1000 spenn for å se lamb of god som oppvarming i fjor og crowden sugde mildt sagt... så på noen videoer av de på youtube etterpå og det så ut som ingen som brydde seg om de, og bare ville ha de av scenen. Det var liksom ingen som var med (rett me hvis jeg tar feil assa ) Det var nok siste gangen jeg gidder å dra på Metallica konsert for å se oppvarmingsbandet... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Sto helt forran til Flying Whales kom, så glapp jeg og datt bakover i pitten, Fy faen det ble så varmt at jeg var på kanten av å besvime, Så måtte ut av pitten og kjøpe øl, drikke det opp fort og inn i pitten igjen. Så jeg gikk glipp av den syke delen på Flying Whales når de tar helt av på scenen Men konserten var det beste jeg har vært med på. Under Art of Dying forsvant jeg i en transe. Får håpe Sea Shepherd EP'en kommer ut før jul. De skal hvertfall komme tilbake i Norge i 2011 Skal lett se de. Når jeg så de i Bergen betalte jeg 900 spenn. Tog fra Drammen til Bergen tur-retur + billetten. Døgna på gata etter konserten, og tog tilbake halv 7 eller noe på morran dagen etter. Skal si jeg var ganske utslitt ^^ Sov i 19 timer når jeg kom hjem http://jarlehm.com/blog/?p=701 Der er det bilder fra konserten Om det var USF du var på. Jeg er på en av bildene Fy faen du må være den mest hardcore fanen jeg har sett ass :O Vurderte å se de oppvarme for metallica, men det ble litt for dumt synes jeg fordi jeg betalte 1000 spenn for å se lamb of god som oppvarming i fjor og crowden sugde mildt sagt... så på noen videoer av de på youtube etterpå og det så ut som ingen som brydde seg om de, og bare ville ha de av scenen. Det var liksom ingen som var med (rett me hvis jeg tar feil assa ) Det var nok siste gangen jeg gidder å dra på Metallica konsert for å se oppvarmingsbandet... Har opplevd det selv, sett på YT, INGEN (nesten da ) rørte på seg når de spilte med Metallica i Norge. Folk som drar for å se Metallica har null interesse av de andre banda som varmer opp. Nå skal jeg ikke dra alle under samme kam, men. angående hardcore fan Er gammelt bilde da men Endret 20. oktober 2010 av michael691 1 Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Heftig! Hvor lenge har du hørt på de? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Siden slutten av 07 eller no tror jeg ^^ Første sangen jeg ble forelska i var Global Warming. Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fett. Første jeg hørte var Vacuity, og jeg hadde litt delte meninger om den. Den kunne være litt simple og kjedelig, men samtidig ganske catchy og heavy, hvis du skjønner Har hørt mye på dem i det siste, og synes From Mars To Sirius er best so far, men har ikke fått hørt på og fordøyd alt ennå Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja vaculty er drit fett. Høydepunktet er de tripplet-riffene når hu dama detter ned fra fjellet (sett fra musikkvideoen) Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er esoteric surgery noen gang spilt live? Syns den er dritfet, men skjønner ikke det rideriffet på gitar etter introen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) rideriffet er bare standard triplet riffs. Gitarene deres er stemt til DGCFAD (D-Standard) Det er bare generell breakdown uten noe grep Sett slik ut f.eks. -----------------------------------------------------------------------------------------------|-----------------------------------------------------------------------------------------------| -----------------------------------------------------------------------------------------------| -----------------------------------------------------------------------------------------------| --0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--------| --0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--0-0-0--0--------| De har ikke spilt det live desverre Skulle ønske de lagde en ny DVD med blant annet den sangen og Global Warming for den slags skyld. Endret 26. oktober 2010 av michael691 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå