Gå til innhold

Gojira - The Albumguide! +diskusjon

Whalecore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig der. Fint ordbruk. Men gleder meg til Sea Shepherd albumet nontheless. Føler det går tilbake til From Mars fordi organisasjonen omhandler hvaler.

22. I BERGEN :new_woot:

Ja håper de går tilbake til det gode gamle, men det skal sies at Way of all flesh har flere "mainstream" låter som har et bredere publikum en FMTS

Lenke til kommentar

Begynte å høre på Gojira etter at jeg hørte dem på Metallica-konserten.

Favorittsangene er vel

1) Esoteric Surgery

2) Oroborus

3) The Heaviest Matter of The Universe

4) Vacuity

5) Toxic Garbage Island

Liker mange av sangen, men må presse meg til å høre på The Link og Terre Ignoenrgje (ett eller annet). Føler ikke de er noe bra :nei2:

Lenke til kommentar

Begynte å høre på Gojira etter at jeg hørte dem på Metallica-konserten.

Favorittsangene er vel

1) Esoteric Surgery

2) Oroborus

3) The Heaviest Matter of The Universe

4) Vacuity

5) Toxic Garbage Island

Liker mange av sangen, men må presse meg til å høre på The Link og Terre Ignoenrgje (ett eller annet). Føler ikke de er noe bra :nei2:

Du er et godt eksempel på en "mainstreamer" Gojira er et band man må jobbe litt med, gi de litt mer tid. blir bare bedre å bedre for min del.

Lenke til kommentar

Gojira er et band man må jobbe litt med, gi de litt mer tid.

Hmm...er det ikke meningen at gode band bare skal treffe deg rett i hjertet? :)

Og hva faen skjer med diskusjon.no for tiden? Den er jo helt fucket up! Eller har det noe med at jeg har så høyt advarsel nivå?

BTW, TS: Du har jo ikke "The Way of All Flesh" i guiden da?

Lenke til kommentar

Gojira er et band man må jobbe litt med, gi de litt mer tid.

Hmm...er det ikke meningen at gode band bare skal treffe deg rett i hjertet? :)

Og hva faen skjer med diskusjon.no for tiden? Den er jo helt fucket up! Eller har det noe med at jeg har så høyt advarsel nivå?

Noen band gjør det andre trenger å vokse litt på deg.

Nei skal ikke ha noe å si med advarselnivået, forumet har litt tekniske problemer for tiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+5132

Denne tråden har tydeligvis falt ut av mine innlegg. :ermm:

Hva synes folk om konserten da? Jeg storkoste meg, til tross for at jeg ikke stod helt fremme. Høydepunktene må være A sight to behold, Love og Art of dyring (genialt når alle ble med å klappe i starten). :love:

Lenke til kommentar

Sto helt forran til Flying Whales kom, så glapp jeg og datt bakover i pitten, Fy faen det ble så varmt at jeg var på kanten av å besvime, Så måtte ut av pitten og kjøpe øl, drikke det opp fort og inn i pitten igjen. Så jeg gikk glipp av den syke delen på Flying Whales når de tar helt av på scenen :( Men konserten var det beste jeg har vært med på. Under Art of Dying forsvant jeg i en transe. :ph34r: Får håpe Sea Shepherd EP'en kommer ut før jul. De skal hvertfall komme tilbake i Norge i 2011 :D Skal lett se de. Når jeg så de i Bergen betalte jeg 900 spenn. Tog fra Drammen til Bergen tur-retur + billetten. Døgna på gata etter konserten, og tog tilbake halv 7 eller noe på morran dagen etter. Skal si jeg var ganske utslitt ^^ Sov i 19 timer når jeg kom hjem

http://jarlehm.com/blog/?p=701

Der er det bilder fra konserten :D Om det var USF du var på. Jeg er på en av bildene :cool:

Endret av michael691
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...