Gå til innhold

Gojira - The Albumguide! +diskusjon


Whalecore

Anbefalte innlegg

Fra "Hvilken plate kjøpte du sist?" tråden;

Gojira - from venus to sirius :!:

 

The Way of All Flesh er forresten rå!

Jeg håper du skrev "venus" med vilje? :(

 

Har hørt gjennom The Way of All Flesh en god del ganger nå, og må konkludere med at All the Tears, The Art of Dying og Toxic Garbage Island er mine foreløpige favoritter.

Lurer på om jeg skal kjøpe meg et par skjorter også :hmm:

planet.jpg

wildforestTS.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+5132
Hvet ikke om venus er skrevet med vilje, bare tok det fra en som postet i "Hilken plate kjøpte du sist?" tråden.

 

Tøffe t-skjorter btw. Hvor finner du dem?

Artig skriveleif da :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Etter mye masing fra en venn av meg, og etter å ha sett entusiasmen i denne tråden, har jeg bestemt meg for å sjekke dem ut når jeg kommer av arbeid i dag!

 

Jeg håper de ikke går i de samme fellene Opeth går i til tider, men så aner jeg ikke om de er sammenlignbare overhodet. Har hørt noen si at Gojira kan sammenlignes med en blanding av Lamb of God og Enslaved. Dette blir interessant!

Lenke til kommentar
Etter mye masing fra en venn av meg, og etter å ha sett entusiasmen i denne tråden, har jeg bestemt meg for å sjekke dem ut når jeg kommer av arbeid i dag!

 

Jeg håper de ikke går i de samme fellene Opeth går i til tider, men så aner jeg ikke om de er sammenlignbare overhodet. Har hørt noen si at Gojira kan sammenlignes med en blanding av Lamb of God og Enslaved. Dette blir interessant!

 

Hvilken felle mener du Opeth får i da?

 

Er for så vidt uenig i at Gojira kan sammenlignes med Lamb of God og Enslaved.

Lenke til kommentar
Etter mye masing fra en venn av meg, og etter å ha sett entusiasmen i denne tråden, har jeg bestemt meg for å sjekke dem ut når jeg kommer av arbeid i dag!

 

Jeg håper de ikke går i de samme fellene Opeth går i til tider, men så aner jeg ikke om de er sammenlignbare overhodet. Har hørt noen si at Gojira kan sammenlignes med en blanding av Lamb of God og Enslaved. Dette blir interessant!

 

Hvilken felle mener du Opeth får i da?

 

Er for så vidt uenig i at Gojira kan sammenlignes med Lamb of God og Enslaved.

 

Cheesy cleanpartier hvor Mikael Åkerfeldt må anstrenge seg for å synge høyt oppe og får lyst å gå opp i falsett.

 

Forsåvidt er sammenligner av band utrolig subjektivt.

 

Overdreven bruk av "grandiose" akustiske partier. Og generell E-bow misbruk. For all del, Opeth er et av mine favorittband, men det pga de kreative riffene, trommissen (ex) og den demonske grimmingen. Farmakon bør sjekkes ut for de som liker Opeth forsåvidt.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+5132
Cheesy cleanpartier hvor Mikael Åkerfeldt må anstrenge seg for å synge høyt oppe og får lyst å gå opp i falsett.

 

Forsåvidt er sammenligner av band utrolig subjektivt.

 

Overdreven bruk av "grandiose" akustiske partier. Og generell E-bow misbruk. For all del, Opeth er et av mine favorittband, men det pga de kreative riffene, trommissen (ex) og den demonske grimmingen. Farmakon bør sjekkes ut for de som liker Opeth forsåvidt.

Må bare si at jeg er uenig der. Liker også de rolige partiene, elsker variasjonen i sangene. Men det er smak og behag ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...