Acebaby Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 hei hei kort sakt jeg er en n00b i programmering.. men jeg har lyst og lære meg og lage en enkel/simpel bot! programmet jeg bruker heter AC Tool.. så hvis noen kan hjelpe meg på vei og lage en bot så hadde det vært kjempe bra:) Takk Til Alle Svar =) Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Oki, til og begynne med HAHA. Jeg som trodde du faktisk hadde tenkt å programmere dette. Nei, du får lese FAQ til AC-Tool. Har lite/ingen kjennskap til dette. Forøvrig vil jeg anbefale deg å skrive boten selv... Endret 25. juli 2007 av Frysning Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Eit par innlegg som bidrog med lite til tråden er sletta. Trådstarter har ikkje oppgitt kva denne bot-en skal brukast til og det er derfor ingenting å klage på. Eg vil likevel bemerke at det ikkje er tillatt å få hjelp til juks i onlinespel her inne. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Trådstarter har ikkje oppgitt kva denne bot-en skal brukast til og det er derfor ingenting å klage på. Eg vil likevel bemerke at det ikkje er tillatt å få hjelp til juks i onlinespel her inne. 9515728[/snapback] AC-tool er et verktøy for å jukse i nettspillet Asheron's Call. Btw: Rapporter knappen virker ikke! Får feilmelding... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Då er saken grei og tråden stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg