Opticane Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vet ikke om denne er riktig postet her, men det skal gå fort å svare på spørsmålet mitt. Jeg har kjøpt meg en ny Philips 37 tommers LCD-tv, men den har ikke lydutgang annet enn hodetelefonutgangen. Men, er det sånn at TV'en gir ut lyd fra Scart-utgangene, og da i tilfelle alltid, på alle scart'ene uansett kildevalg? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vet ikke om denne er riktig postet her, men det skal gå fort å svare på spørsmålet mitt. Jeg har kjøpt meg en ny Philips 37 tommers LCD-tv, men den har ikke lydutgang annet enn hodetelefonutgangen. Men, er det sånn at TV'en gir ut lyd fra Scart-utgangene, og da i tilfelle alltid, på alle scart'ene uansett kildevalg? 9137980[/snapback] På de fleste tv-apparater er minst 1 av scart-kontaktene fullkoblet slik at de sender ut fullt sett signaler (lyd og bilde) i tillegg til å kunne ta imot Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Har ganske standard 1 RGB-scart og 1 ikke-RGB scart. Det står imidlertid en pil ut og inn av scart-symbolet på begge.. har jeg da lyd ut på begge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå