tarald88 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 :-? Jeg lurer på om det er noen norske sider hvor jeg kan laste ned spill/programmer til min motorola T720? Og er det gratis? (koster det ekstra å laste ned fra utenlanske sider?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 stikk inn på midlet.org, hent ned det du vil ha, lag en side på www.home.no, upload det du vil ha, og wap deg inn på http://home.no/whatever/ via mobilen.. hent ned, og installer. Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Eller enda enklere: Last ned direkte via WAP fra midlet.org/wap Det koster selvsagt ikke ekstra å laste ned fra utenlandske sider, akkuat som du ikke betaler ekstra når du surfer på WEB på utenlandske sider Lenke til kommentar
Magz Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Åssen får jeg lasta ned fra midlet.org ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 wap.midlet.org tror jeg ikke funker, du må nok bruke midlet.org/wap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå