Gå til innhold

Mess TV , burde fått kjempe bot..

toazty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener dere med at man fortjener å bli svindla når man deltar på slike konkurranser? Det finnes hundrevis av andre der ute som faktisk er ærlige, og hvordan vet man at Mess TV sine konker er bedritne og at de bare svindler folk? Jo, når man har vært gjennom det selv. Så man må egentlig bli svindla før man får fornuft inn i huet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Husker at noen postet om mail de hadde sendt til FBI, vet ikke om det var deg. Husker at det stod at de hadde motatt flere lignende mailer, men at dette ikke var en forbrukersak, og at det derfor ikke var noe de kunne gjøre.

9147415[/snapback]

Ka faen har FBI med detta å gjere?

9148681[/snapback]

ForBrukerInspektørene? :tease:

9148739[/snapback]

:blush: tenkte ikkje så langt

Lenke til kommentar

Jeg satt og så på MessTV i 3min og 42 sekunder her for en mnd siden, og det var endel innskrivere som "plaget" han homofile fyren. Det var nemlig mange som argumenterte "mot" homofili, deres rett til å adoptere, og å gifte seg og slik.

Man skulle gjerne tro at han programlederen hadde litt peiling i en diskusjon som dette, men han ble så oppspillt og rotet det hele til. Motsa seg selv hele tiden, ikke rart at folk skrev så mye drit inn, når de ser at han nesten besvimer...

Folk kom med de mest aburde argumentene... Helt vannvidde ting.

Han fyren gjorde meg rett og slett kvalm, bare fordi han var verdens dårligste til å diskutere. (jeg mener da skikkelig skikkelig dårlig)

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
noe bør gjøres ...

9140018[/snapback]

Først og fremst bør folk slutte å delta. Som nevnt, det finnes bedre ting å bruke pengene sine på. Hvorfor folk øser ut penger fra mobilene sine til dette er meg en gåte.

9153471[/snapback]

det er fordi de skall ha noe og klage på etterpå

Lenke til kommentar

Jeg har sett på det et par ganger.

En gang så lovte de helt i begynnelsen av programmet at de skulle få en hemmelig superkjendis inn dit, men han kom aldri og det ble aldri noe mer snakk om den kjendisen selv om folk spurte hundretalls ganger :(

De konkuranssene er jo bare juks og bedrag... De sier at de leiter etter et guttenavn på P og det kommer masse navn opp; Petter, Pelle, Per osv... Og så er det en person som skriver Peter mange, mange ganger, men programlederne ignorerer det helt. Og når det begynner å daffe litt ned og folk begynner å bli lei, så er det kanskje en liten fyr som skriver Peter igjen og plutselig sier programlederne: Gratulerer! Du har vunnet xBox osv... men hva med han/hun som skreiv 30 meldinger for en halvtime siden og bare ble ignorert, han fikk ingenting nei... Utrolig hvor mye svindel og bedrag det går ann å bedrive altså :thumbdown:

Lenke til kommentar
I fjor sommer opplevde jeg akkurat det samme som deg/dere...

Jeg sendte mail til forbrukerinspektørene og hørte med dem.. De var godt klar over hva som skjedde osv, men var et eller annet med at de ikke brøt noen lov. Litt usikker, men kan prøve å finne mailen som jeg fikk..

9140261[/snapback]

Husker at noen postet om mail de hadde sendt til FBI, vet ikke om det var deg. Husker at det stod at de hadde motatt flere lignende mailer, men at dette ikke var en forbrukersak, og at det derfor ikke var noe de kunne gjøre.

9147415[/snapback]

Var nok meg ja.. Opplevde akkurat det samme som trådstarter, var ikke pga pengene jeg sendte mailen, men pga det de dreiv med.

Nå er jeg uansett aldri oppe mens Mess, Sonen eller liknende blir sendt så bryr meg egentlig ikke lengre.

Bruker heller 30kr på skrapelodd for å si det sånn :p

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg er usikker på hva som er mest patetisk... Mess TV eller folkene som bruker mange hundre kroner på å sende inn meldinger.

Lenke til kommentar

seff de som driver slike programmer.. de som bruker penger på det er bare uvitne om hva de egentlig bruker penger på..

kan ikke akuratt kalle dem patetiske da..

er litt uheldig der at jeg ikke har andre tv kanaler enn tv2 og tvnorge å se på om nettene .. så det blir ofte til dette jeg ser på.. men kommer aldri til å delta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...