Gå til innhold

Mess TV , burde fått kjempe bot..

toazty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som sagt tidligere ... var det en som hadde sendt inn riktig svar etter 10sek, men riktig svar ble ikke vist før etter 40min , det er litt drøy syns jeg.. de burde satt klare regler for dette.. forstår jo at de vil tjene penger og at de må betale de ansatte.. men de kan jo ikkje gjøre dette ved å lure folk... og hvis de ikke kan gjøre dette uten å lure folk må de rett å slett slutte å lage slike som Mess TV , Sonen osv..

Lenke til kommentar

alle kan regne feil men alle vet også at mess bare handler om og samle inn så mye penger som over hode mulig :p Men er utrolig dårlig når de svindler folk og holder tilbake svar :!:

Se heller på sonen på tv 2, der prater de og diskuterer ting og når de først har konkuranse blir du ikke svindla.. mess har jo bare konkuranser :hrm:

Lenke til kommentar
Så du sier at 200 stykker på loppa for 30 kr, i stedet for 199? Nei, uff så leit.

Så vidt jeg vet har disse konkurransene 18-årsgrense. Kan ikke si at jeg direkte sympati for personer over 18, som ikke fatter at disse konkurransene er dødfødte. Hvis du er under 18 og deltar på disse greiene er du automatisk fjortis. Fjortisser er teite.

For å si det med et språk alle forstår: -_-

9138039[/snapback]

Guttebassen ordner opp fra starten av.

Sånn skal det gjøres.

Støttes. hahahahaha

Lenke til kommentar
I fjor sommer opplevde jeg akkurat det samme som deg/dere...

Jeg sendte mail til forbrukerinspektørene og hørte med dem.. De var godt klar over hva som skjedde osv, men var et eller annet med at de ikke brøt noen lov. Litt usikker, men kan prøve å finne mailen som jeg fikk..

9140261[/snapback]

Husker at noen postet om mail de hadde sendt til FBI, vet ikke om det var deg. Husker at det stod at de hadde motatt flere lignende mailer, men at dette ikke var en forbrukersak, og at det derfor ikke var noe de kunne gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Husker at noen postet om mail de hadde sendt til FBI, vet ikke om det var deg. Husker at det stod at de hadde motatt flere lignende mailer, men at dette ikke var en forbrukersak, og at det derfor ikke var noe de kunne gjøre.

9147415[/snapback]

Ka faen har FBI med detta å gjere?

Lenke til kommentar

9147415[/snapback]

Ka faen har FBI med detta å gjere?

9148681[/snapback]

ForBrukerInspektørene? :tease:

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
Grunnen til at programmer som Sonen og Mess-tv sendes er for at kanalene skal få mer tid til å vise reklame.

9146783[/snapback]

Nei, grunnen er at kanalene må ha noe egenprodusert materiale å vise, en lov som sier det eller noe sånt. Derfor lever disse tafatte programmene på nattetid.

Lenke til kommentar

Ja fy faen, de tvinger jo folk til å sende inn melding. FY FASAN ALTSÅ FÅ PÅ EI HELVETES KJEMPEBOT FAENS FORT!!!!1111111111

Skift kanal og se på noe anna da vel, er ikkeno plikt om å delta i de bedritne konkurransene deres.

Lenke til kommentar

Er sikkert et teit smutthull som politikerne ikke gidder å tette igjen. Er i hvert fall min teori.

Uansett hvor dumme folk kan være, skal man ikke utnytte det. Hater slik oppførsel, blir på linje av ran av eldre i min bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...