toazty Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 har ferie og sitter på pcen til 6-7 hver morgen.. og da er tv som regel på også.. kikka litt på mess tv i går, og de hadde en konk jeg tenkte jeg skulle hive meg på .. var noe om 3 figurer og kvm på de fig. ...MEN ... de hadde lagt ut gale svar på skjermen, og sa de ikke hadde fått inn et eneste riktig svar, men svaret jeg kom frem til kom opp som galt på skjermen sikkert 50-60 ganger.. , blei litt forundra.. og hørte litt etter, for jeg ville gjerne høre hva riktige svaret var, etter 30min sier gubben i tv'en , " åhhh, jeg som har regna feil folkens, beklager, " og dette sier han etter 30 min, og etter 30-40 oppfordringer fra seere at han ikke kunne regne og telle skikkelig.. , ble litt forbauset over at han bare sa "beklager" og satt igang en ny konk ... de tar 30kr pr melding og i går surra de så jævlig , folk burde fått penga tilbake eller iallefall noe.. faen så sleipe de er.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Så du sier at 200 stykker på loppa for 30 kr, i stedet for 199? Nei, uff så leit. Så vidt jeg vet har disse konkurransene 18-årsgrense. Kan ikke si at jeg direkte sympati for personer over 18, som ikke fatter at disse konkurransene er dødfødte. Hvis du er under 18 og deltar på disse greiene er du automatisk fjortis. Fjortisser er teite. For å si det med et språk alle forstår: -_- Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Så du sier at 200 stykker på loppa for 30 kr, i stedet for 199? Nei, uff så leit. Så vidt jeg vet har disse konkurransene 18-årsgrense. Kan ikke si at jeg direkte sympati for personer over 18, som ikke fatter at disse konkurransene er dødfødte. Hvis du er under 18 og deltar på disse greiene er du automatisk fjortis. Fjortisser er teite. For å si det med et språk alle forstår: -_- 9138039[/snapback] Så det er greit å svindle folk sålenge de er dumme nokk til å bli med på en konkuranse?! Jeg synes det er rart at TV-Norge ikke er mer seriøs en dette. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Slike programmer er som regel "fishy fishy", så selv om det de gjør helt klart er galt så greier jeg ikke å synes synd på folk som er så dumme at de faktisk deltar. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Tar de 30kr pr melding? Snakk om å tyne trygdemisbrukerne! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 har aldri sendt inn en melding , rett før jeg gjorde det den dagen.. men kommer aldri til å gjøre d.. herregud.. useriøst... lurer på om det finnes lister over folk som har vunnet , de pc'ene og mobilene osv, syns det er litt fishy ja.. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 En gang hadde de en konkurranse om hvilken animasjonsserie i verden som har flest episoder. Siden jeg kvelden før hadde lest et sted at det var Scooby Doo, sendte jeg inn svaret kanskje 10 sekunder etter at de startet konkurransen. Tiden gikk. 5 minutter, 10, 20... Svaret mitt kom aldri opp på skjermen. Jeg sendte inn på nytt, samme dritten. Ventet, og meldingen min kom aldri opp, selv om jeg ventet i 40 minutter og så på retarderte meldinger som foreslo at det var Simpsons, Futurama, Spongebob osv... Og det som provoserte meg så faen inn i helvete var at en halvtime etter at jeg sendte inn TO fuckings riktige svar sa sossen på skjermen "ingen riktige svar enda, send blah blah blah ditt svar til ___" ... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Haha, dere er så eid. Er det rart det blir krig i verden. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Krig pga. et tilbakestående TV-program som knapt kan leve opp til navnet som svindler folk med håp om å vinne premier med å ikke la deg svare riktig? Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 umh, jeg hadde blitt dritsur. bra at jeg aldri blir med på sånne konkurranser da xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg vant en konkurranse på Mess en gang. Filmkonkurranse. Ubestridt. Var ikke min mobil, så jeg tapte ingenting på det. Vant en Bruce Lee-film. Og ja, de er svindlere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Så klart. Fikk postkort noen uker senere også. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvorfor kaller du de svindlere da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fordi de svindler folk for meldinger ved å unnlate å godta riktig svar, "glemmer" å sjekke hvem som sendte først slik at seerne på minne dem på det osv. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 og den gangen de skulle frem til land/sted ... den konken hadde de gående sikkert i godt over 1 time.. de snakka om hele jævla verden, men det endte opp med at de skulle frem til Sør Hordaland , såååååååååå feil kan de ta... ingen plass i hele verden som heter sør hordaland , betegnelse for for et område er vel mer korrekt, og sunnhordaland er vel enda mer rett... blir så forbanna på sånnt.. og dette tar de 30kr pr melding.. har du onecall koster det deg 33kr... syns synd på folk som er med på slike konker.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det er da ingen hemmelighet at de unnlater å vise riktige svar på skjermen og sier at det ikke har kommet noen riktige svar enda. De sier jo slikt for å tjene så mye penger som mulig. Om man faktisk deltar på de drittkonkurransene fortjener man å bli snytt. Om man først skal kaste bort penger kan man spille på Lotto eller V7. Da har man hvertfall sjansen til å vinne noen kroner. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 ... Om man først skal kaste bort penger kan man spille på Lotto eller V7. Da har man hvertfall sjansen til å vinne noen kroner. Enig. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 men de kan jo ikke holde en konkuranse gående i en 1 time.. og fortsatt se at de ikke har fått riktig svar.., juks alt sammen... og til slutt så sier de svaret + at de legger på 2 min slik at alle skal få sjangs til å vinne.. og etter de 2 min. så teller de ned fra 10 til 0 , ,og det bruker de jo 3 min på.. åhh... noe bør gjøres ... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 I fjor sommer opplevde jeg akkurat det samme som deg/dere... Jeg sendte mail til forbrukerinspektørene og hørte med dem.. De var godt klar over hva som skjedde osv, men var et eller annet med at de ikke brøt noen lov. Litt usikker, men kan prøve å finne mailen som jeg fikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå