IntelAmdAti Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg har samlet på det jeg har funnet av unyttige ting som gir bonus til attack power, og nå tenkte jeg å samle opp enda mer. Foreløpig har presten pumpet masse jern og har 618 attack power. Men dette kan forbedres.. belte med 2x socket - 24 attack power 2x blå trinkets - 120 attack power savagery - 70 attack power skulderbeskyttelse med 2x socket - 24 attack power ferocity glyph - 34 attack power scryer inscription - 20 attack power enchant til kjole - 6 attack power totalt +298 attack power 916 attack power totalt. Uaktuelt, men +78 attack power til kan oppdrives ved å bytte til nethercobra og +16 attack power diamanter. Det ville kostet omtrent 1000 gull og blir for dumt. Men det frister nesten litt med 996 attackpower.. Er det noe jeg har glemt eller utelatt? Staffen jeg har er forresten en Calenda Fighting Stick med 104 attack power. Endret 25. juli 2007 av Pycnopodia Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hehe, genialt! Vurderer prøve dette med Locken- Firestone ftw! Men hva med 1hander+ off-hand? Er vel få off-hands med melee stuff på, men finnes vel kanskje noe for Druid. Skal se litt på det der Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Gjør du noe særlig damage da? når du går melee? alltid lurt på dette caster goes melee greiene:P Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Vel, man har jo bare auto-hit. Så blir jo bare ren våpen dmg. + det fra AP'en hehe Edit: Leif. Endret 25. juli 2007 av Folcom Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vel, man har jo bare auto-hit. Så blir jo bare ren våpen dmg. + det fra AP'en hehe Edit: Leif. 9137961[/snapback] Jaja, vet det er kun auto hit. Men har hatt en mongo sperre i hodet om at casters kan ikke gjøre melee damage uansett gear. Men er man logisk så skjønner man at det funker. Hadde jeg bare til tider vært mer logisk! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Vel, man har jo bare auto-hit. Så blir jo bare ren våpen dmg. + det fra AP'en hehe Edit: Leif. 9137961[/snapback] Jaja, vet det er kun auto hit. Men har hatt en mongo sperre i hodet om at casters kan ikke gjøre melee damage uansett gear. Men er man logisk så skjønner man at det funker. Hadde jeg bare til tider vært mer logisk! 9137970[/snapback] Nei det funker jo faktisk ikke da Når man testa T5 på PTR prøvde jeg alt av det rogues/warr fikk som jeg kunne bruke div Neck/Sword/Dagger/Trinket. Men kan ikke si at det gikk særlig bra. Er det noe jeg har oversett kanskje? Edit: Spiller lock ^^ Endret 25. juli 2007 av Lightningwolf Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Om man skal tenke litt logisk så er det ikke plate armor med som gir den +STR i seg selv, det er at charren pumper jern til han blir sterk nok til å bruke akkurat den gode armoren:) En dårlig plate armor (og forsåvidt cloth armor også) har lav +STR pga den er relativt lett og krever liten styrke:) En prest for ikke +int for å ta på seg den og den kappen, men han driver å studerer og leser til han føler han vet nok til å bruke roben slik den er ment å brukes:) Alt dette (lesing...vektløfting) gjøres "behind the scenes" Det var gjerne litt OT, men det passer jo litt inn her:) Men egentlig en kul ting å teste ut trådstarer Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 nja, ser for meg at en melee [insert casterclass here] kanskje kunne fungere som 19 twink, med det hele, i allefall versus nontwinks, ført og fremst fordi armor har mindre å si (mindre forskjell) enchants har mer å si osv. hmm.. Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Om man skal tenke litt logisk så er det ikke plate armor med som gir den +STR i seg selv, det er at charren pumper jern til han blir sterk nok til å bruke akkurat den gode armoren:) En dårlig plate armor (og forsåvidt cloth armor også) har lav +STR pga den er relativt lett og krever liten styrke:) En prest for ikke +int for å ta på seg den og den kappen, men han driver å studerer og leser til han føler han vet nok til å bruke roben slik den er ment å brukes:) Alt dette (lesing...vektløfting) gjøres "behind the scenes" Det var gjerne litt OT, men det passer jo litt inn her:) Men egentlig en kul ting å teste ut trådstarer 9138237[/snapback] RP på sitt beste :!: Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hadde vært fett om en mage hadde pimpa masse attackpower etc, og tatt spellsteal på de i shadowlab som gjør seg om til en corehound-lignende-ting, den øker jo attackspeed noe sinnsykt Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) gamer73, Den tankegangen er jeg enig med =Daniel=, Jeg så på når en mage gjorde akkurat det, hadde han hatt mitt utstyr også kunne det kanskje ha vært effektivt. Er synd jeg ikke får sjansen til å prøve det. http://armory.wow-europe.com/character-she...hwing&n=Felsull - Med litt flaks er armorysiden oppdatert med melee-utstyret og ikke det vanlige. Endret 26. juli 2007 av Pycnopodia Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) genial ide:) skal kanskje prøve med mage å gå på auto attack og bruke instant casts. specce fire seff. EDIT: eller kanskje druid? gå melee og spamme moonfirexD Endret 26. juli 2007 av nomadeppl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå