Discordia Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Lurte på hvor nødvendigt det er å innvestere i et platinum kort istedenfor audigy 2? Prisforskjellen er jo på ca. 1000 lappen Er lydkvaliteten noe spesielt bedre på platinum kortet? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Eneste forskjellen er den boksen du stikker inn i fronten på kabinettet, selve kortet er identisk (specs osv.) Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg investerte selv i den "normale" utgaven, ikke platinum, og er godt fornøyd med den. Hadde ikke behov for den dingsen man får med og dermed var valget lett. Når det gjelder kvaliteten på lyden så skal det ikke være noe forskjell da begge kortene er bygd opp på samme måte med de samme komponentene. De tekniske spesifikasjonene er helt identiske. Så langt har jeg vært godt fornøyd med kortet mitt, men det har hendt seg at pcen har etter en restart, tatt Audigy-kortet for en ukjent inn-enhet, dette problemet er dogg borte gjen etter en restart til. Anbefaler likevel å laste ned de nyeste driverene fra Creative. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det er riktig som det er sagt. Audigy 2 lydkortet finnes bare i 1 utgave. Altå er det samme lydkortet du får enten du kjøper vanlig eller Platinum utgaven. Det følger med endel flere programmer samt frontpanelet og endel annet "stæsj" i Platinum utgaven, men hvis du er en vanlig PC bruker som meg trenger du nok ikke platinum utgaven. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvis du har penga investerer du i platinum.......... Ser også jævlig fett ut med den boksen foran!!!!!!!!!!!!! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå