Gå til innhold

Fugl over tak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er det meningen at vi skal se?

Problemet mitt er at øynene hviler ingen steder. Fuglen flyr fint den, men den dominerer ikke bildet for min del. Bygningene var også stilige, flott med kontrastene i sort og hvit der.

Totalt så får jeg ikke helt bildet til å henge sammen. Det blir rett og slett litt for kjedelig tror jeg.

Lenke til kommentar

Utgangspunktet var et bilde til en annen tråd her - beste fabrikkbilder eller noe i den dur. At fuglen fløy over var en "bonus", som jeg muligens skulle fjernet helt. Den trekker fokuset vekk fra bygningene og kontrastene jeg ville få frem. Bildet blir hverken fugl (jada) eller fisk..

Men takk for ordene - alt hjelper :)

Lenke til kommentar

Hvis bildet var til en fabrikk bilde konkurranse burde helt klart fuglen forsvinne. Den kunne ha vært spennende i en annen sammenheng, men ikke her.

Ellers holder jeg med ved at kontrastene i bygningene var flotte, men syntes det var kanskje litt mange bygninger. Vet ikke helt hvilken jeg skal se på, spesielt når de ikke har noen åpenbar sammenheng.

Lenke til kommentar

Syns du bude enten burde valgt å få mer høyde i bildet istedenfor å kappe husene slik eller legge mer fokus på fuglen, alså zoome mer inn. Det utbrente stedet i himmelen irriterer litt, men svart/hvitt konverteringen var fin.

Endret av Mottiman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...