OscarMike1 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Redigert kontraster og gamma, samt flyttet litt på fuglen. Klarer ikke bestemme meg for om jeg liker bildet eller ikke.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor f4.5 på 70mm 1/640 Iso 250 Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvor er det meningen at vi skal se? Problemet mitt er at øynene hviler ingen steder. Fuglen flyr fint den, men den dominerer ikke bildet for min del. Bygningene var også stilige, flott med kontrastene i sort og hvit der. Totalt så får jeg ikke helt bildet til å henge sammen. Det blir rett og slett litt for kjedelig tror jeg. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Utgangspunktet var et bilde til en annen tråd her - beste fabrikkbilder eller noe i den dur. At fuglen fløy over var en "bonus", som jeg muligens skulle fjernet helt. Den trekker fokuset vekk fra bygningene og kontrastene jeg ville få frem. Bildet blir hverken fugl (jada) eller fisk.. Men takk for ordene - alt hjelper Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hvis bildet var til en fabrikk bilde konkurranse burde helt klart fuglen forsvinne. Den kunne ha vært spennende i en annen sammenheng, men ikke her. Ellers holder jeg med ved at kontrastene i bygningene var flotte, men syntes det var kanskje litt mange bygninger. Vet ikke helt hvilken jeg skal se på, spesielt når de ikke har noen åpenbar sammenheng. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Syns du bude enten burde valgt å få mer høyde i bildet istedenfor å kappe husene slik eller legge mer fokus på fuglen, alså zoome mer inn. Det utbrente stedet i himmelen irriterer litt, men svart/hvitt konverteringen var fin. Endret 26. juli 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå