amiganostalgia Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei! Det later til at på min nye TN baserte skjerm er det en pixel som er gått i vranglåst, såkalt stuck pixel. Den viser rødt hvis bakgrunnen er mørk, men f.eks på helt kvitt så lyser pixelen også kvitt. El sub pixel alt ettersom. Har googla litt på nett, men tenkte jeg måtte nå spørre her om det er noen som har hatt suksess med å fjerne slikt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Plan a: Prøv å masere den bort, går ikkje det, gå til plan b. plan b: kontakt webshopen du kjøpte skjermen av og be om ny, får du ikkej ny, gå til plan c. plan c: Bruk angreretten din. Få igjen pengene og kjøpe skjermen ein anna plass. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har prøvd å massere og tappe litt på den men det virker jo litt for sprøtt til at det skal fungere. Men jeg har sett at den har blitt litt svakere hvis jeg gjør enten sånn eller slik, når jeg prøver å tappe på den, men det er kanskje en illusjon =D Jeg tror nok det isåfall må bli angreretten. Tror ikke samsung engang har retur på pixler som er låst men de har 0 på døde pixler. Ett fett for de fleste det skulle jeg tro. Dette er en LG skjerm av 2007 modell. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kjør angreretten om du kan. De fleste skjermer nå har "zero pixel" policy, sjekk på hjemmesiden til fabrikanten om din dekker det? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes bare det er så sprøtt at det vises ikke når det er helt lys bakgrunn. Det er tydeligst på en noe farget mørk bakgrunn. På helt sort skjerm er det vrient å finne den, om du ikke vet nøyaktig hvor du skal se. Skal sjekke når jeg kjøpte den men det er mindre enn 1 måned siden ihvertfall, kanskje ca 2 uker siden. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Er ikke angreretten på 14 dager? Surt om dette problemet ditt ikke ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå