googlerian Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg er på leting etter en microsoft sql server for win98, ettersom jeg verken har windows xp eller windows 2000 installert. Håper noen hjelpe meg med dette! m.v.h Jonny Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 svaret må da bli microsofts pws.. pws er da et kort navn for personal web server, leit litt rundt etter den.. nå skal jeg ikke si det helt sikkert at den inneholder støtte for sql (structured query language,) men det finner vel du fort ut av.. du har også muligheten til å legge inn en apache server ville jeg tro, for mer informasjon kan du også lese apache's hjemme sider.. men ikke ta meg helt ord rett her, jeg er nemmelig ikke helt sikker selv.. mvh meg Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 www.mysql.com ? Programmet mitt trenger microsoft sql server for å virke, uten det vil det ikke virke. Synd at det ikke er kombatibelt med andre sql- database programmer. m.v.h Jonny Lenke til kommentar
googlerian Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 svaret må da bli microsofts pws..pws er da et kort navn for personal web server, leit litt rundt etter den.. nå skal jeg ikke si det helt sikkert at den inneholder støtte for sql (structured query language,) men det finner vel du fort ut av.. du har også muligheten til å legge inn en apache server ville jeg tro, for mer informasjon kan du også lese apache's hjemme sider.. men ikke ta meg helt ord rett her, jeg er nemmelig ikke helt sikker selv.. mvh meg Har ikke prøvt microsofts personal web server. Men, mitt program trenger en microsoft sql server for at det skal virke. Uten det = helt håpløst! Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 MSDE (MS SQL Server Desktop Engine), som er en nedstrippet versjon av SQL Server, kan kjøres på Windows 98. Det samme kan MS SQL Server Personal Edition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå